پورغلامی: با 15 بازیکن خارجی مذاکره کردیم، باشگاه به تعهداتش عمل کرده است

به گزارش سفر به کیش، مربی گل گهر سیرجان می گوید باشگاه برای جذب بازیکن خارجی با 15 بازیکن مذاکره کرده است.

پورغلامی: با 15 بازیکن خارجی مذاکره کردیم، باشگاه به تعهداتش عمل کرده است

فرهاد پورغلامی مربی گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط این روزهای گل گهر سیرجان در تعطیلات لیگ برتر گفت: ما بعد از یک هفته استراحت تمرینات تیم را شروع کردیم. در این مدت 3 بازی محبت آمیز با تیم های نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و ماشین سازی داشتیم که بازی های بسیار خوبی بودند و موجب شد تا نقاط ضعف و قوت تیم خود را بررسی کنیم و بازیکنان به هماهنگی خوبی برسند.

او ادامه داد: در حال حاضر تیم ما با تمریناتی که دارد، تمرکز خود را روی بازی با سایپا گذاشته است. از هواداران تقاضایی دارم و این است که در این بازی که روز شنبه برگزار می شود، به استادیوم بیایند و تیم خود را تا آنجایی که ممکن است، حمایت کنند. آن ها یار دوازدهم ما هستند و حضور آن ها موجب دلگرمی ما می شود. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم نیم فصل دوم را با قوت شروع کنیم و عملکرد خوبی در رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.

او درباره بازیکنان جذب شده گل گهر در پنجره جابجایی گفت: جا دارد که از مجموعه باشگاه گل گهر به خاطر این همکاری خود در زمینه جابجایی تشکر کنم و با حمایت آن ها بود که توانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. ما در این مدت یونس شاکری، احمد زنده رود، سید احمد موسوی، علیرضا علکمک و میلاد کمندانی را به تیم خود اضافه کنیم و امیدواریم که این بازیکنان بتوانند در ادامه راستا تیم به ما کمک کنند.

مربی گل گهر سیرجان درباره جذب بازیکن خارجی تاکید کرد: ما حدود 15 بازیکن خارجی زیر نظر داشتیم. بعضی از این بازیکنان با توجه به شرایط کشور حاضر نبودند به ایران بیایند و تست بدهند و بعضی از آن ها هم نظر کادر فنی را نتوانستند جلب کنند. در هر صورت ما به دنبال بازیکن خارجی هستیم و امیدواریم که بتوانیم در اسرع وقت این کار را انجام دهیم.

پورغلامی درباره پرداختی بازیکنان گل گهر گفت: باشگاه در این زمینه به تعهدات خود عمل کرده است و از این بابت مسئله ای نیست.

او درباره زمین تمرین گل گهر سیرجان گفت: ما در نیم فصل اول در تهران تمرین کردیم و در سیرجان، هنوز شرایط و امکانات وجود ندارد که بتوانیم در آنجا تمرین کنیم. در حال حاضر مجموعه باشگاه گل گهر در تلاش است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن امکانات لازم را فراهم کند تا زمین تمرین خوبی در سیرجان داشته باشیم و نیازی به تمرین کردن در شهر تهران نباشد.

فرهاد پورغلامی در انتها گفت: هدف ما در لیگ برتر، ماندن در این رقابت ها است اما من به شخصه آدم جاه طلبی هستم و با کمک بازیکنان، می توانیم به رتبه های بالاتر فکر کنیم. امیدوارم که گل گهر بتواند روزهای خوبی را در لیگ برتر برای خود رقم بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 726

به "پورغلامی: با 15 بازیکن خارجی مذاکره کردیم، باشگاه به تعهداتش عمل کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورغلامی: با 15 بازیکن خارجی مذاکره کردیم، باشگاه به تعهداتش عمل کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید