پروژه قدرت؛ فیلم ابرقهرمانی جدید نتفلیکس منتقدان را راضی نکرد

به گزارش سفر به کیش، فیلم سینمایی پروژه قدرت (Project Power ) اثر ابرقهرمانی جدیدی که روز جمعه 14 مردادماه در اختیار مخاطبان شبکه نتفلیکس قرار گرفت آنچنان منتقدان را راضی نکرد.

پروژه قدرت؛ فیلم ابرقهرمانی جدید نتفلیکس منتقدان را راضی نکرد

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

این اثر که توسط آریل شالمن و هنر جوست کارگردانی شده با حضور بازیگرانی چون جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیشبک همراه است.

پروژه قدرت داستان دارویی خاص است که برای 5 دقیقه به فرد مصرف کننده قدرتی فراطبیعی و ابرقهرمانی می دهد. در این فیلم یک پخش کننده مواد، یک افسر پلیس و یک سرباز سابق متحد می شوند تا جلوی پخش شدن این داروی ویژه را بگیرند.

فیلم نامه پروژه قدرت در سال 2017 توسط شرکت نتفلیکس خریداری شد؛ نتفلیکس این فیلم نامه را که توسط ماتسون تاملین به رشته تحریر درآمده بود همچون بسیاری از فیلم نامه های آثار دیگر این شبکه در مزایده و رقابت میان استودیوها به شکل موفقیت آمیزی تصاحب کرد.

تاملین که فیلم نامه پروژه قدرت را نوشته، نویسنده فیلم نامه فیلم جدید بتمن هم هست؛ فیلمی که توسط مت ریوز کارگردانی می شود و رابرت پتینسون را بهعنوان بازیگر اصلی در خدمت دارد.

فیلم برداری ابتدایی جدیدترین اثر ابرقهرمانی نتفلیکس اکتبر سال 2018 آغاز شد و هزینه ای در حدود 85 میلیون دلار صرف تولید این اثر سینمایی شده است.

واکنش منتقدان نسبت به فیلم سینمایی ابرقهرمانی پروژه قدرت آن قدرها گرم و همراه با تحسین نبود. این اثر سینمایی در وبسایت متاکریتیک امتیاز متای 52 را از مجموع 23 نقد کسب کرده است. از این 23 نقد 9 نقد مثبت، 12 نقد میانه و 2 نقد منفی بودند.

همچنین با نگاهی به وبسایت راتن تومیتوز مشخص می شود که حدود 69 درصد منتقدان که نظراتشان در این وبسایت ثبت شده از فیلم رضایت داشته اند. این درصد از مجموع 34 نقد مثبت و 15 نقد منفی ایجاد شده است. این درصد رضایت در میان منتقدان برتر وبسایت کمتر بوده و به رقم 60 درصد می رسد.

در ادامه نگاه مختصری خواهیم داشت به نقدهایی که درباره این فیلم ابرقهرمانی نوشته شده اند.

  • اینترتینمنت ویکلی / لی گرینبلات
  • امتیاز متا: 83

فیلم یک ایده کمرنگ علمی-تخیلی خنده دار دارد اما از تریلر یا صحنه ابتدایی اش بسیار هوشمندانه تر است و به شکل غافلگیرکننده ای هم سرگرم کننده از کار درآمده. از آن دست آثار پرجنبش مهیجی که با نوعی جنون و شیطنت همراه اند و بر همین حال و هوا هم تکیه می کنند و پیش می فرایند.

  • هالیوود ریپورتر / دیوید رونی
  • امتیاز متا: 70

آیا هنوز ممکن است فیلمی درباره قدرت های فراانسانی حقیقتا نو و مبتکرانه باشد؟ در واقع آنچه فیلم پروژه قدرت را سرگرم کننده ساخته ترکیب هوشمندانه ای است از عناصر آشنا در بافتی از محیط جهان واقعی که به فیلم رایحه ای تازه بخشیده است.

در کنار این موضوع باید به اجرای پویای فیلم در سطح کارگردانی (توسط آریل شالمن و هنر جوست)، بدلکاری و جلوه های بصری اشاره کرد. گفتن ندارد که سه شخصیت اصلی فیلم که از نقاط متضادی کار خود را آغاز می کنند اما به زودی در می یابند که شرایط مشترکی دارند برهم کنش لذت بخشی را درون اثر ایجاد کرده اند.

  • نیویورک تایمز/ مانولا دارگیس
  • امتیاز متا: 40

بعضی از فیلم سازان انتظارات معمول از یک ژانر را واژگون می کنند؛ دیگران فقط با این انتظارات بازی می کنند تا در نهایت به یک پایان پیش بینی پذیر برسند؛ بدها بمیرند و خوب ها برنده شوند. اگر بخواهیم موفقیت فیلم های ابرقهرمانی را مبنای قضاوت قرار دهیم باید بگوییم این قاعده، همان پایانی است که بسیاری از مخاطبان دوستش دارند.

تولیدکنندگان فیلم پروژه قدرت هم با آغوش باز همین انتظارات معمول مخاطبان را دنبال کرده اند. آن ها می دانند راهی که شما را به قلب و جیب مخاطبان می رساند از جهت ناراحت کردن آن ها نمی گذرد.

  • مجله اسلنت / درک اسمیت
  • امتیاز متا: 25

پروژه قدرت زیر بار کثرت رشته های روایی مختلف درون فیلم و تغییرات ناگهانی لحن کمر خم کرده است. فیلم از ایده های درهم و برهمی تشکیل شده که هرگز به صورت یک کل منسجم درنمی آیند و با هم ترکیب نمی شوند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1163

به "پروژه قدرت؛ فیلم ابرقهرمانی جدید نتفلیکس منتقدان را راضی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه قدرت؛ فیلم ابرقهرمانی جدید نتفلیکس منتقدان را راضی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید