پرسپولیس دنبال زمین تمرین برای روزهای برفی

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات فصل جاری خود را همچون سال های گذشته در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار می نماید.

پرسپولیس دنبال زمین تمرین برای روزهای برفی

سرخپوشان در حالی تمرینات خود را در چمن این استادیوم برگزار می نمایند که شرایط به مراتب بهترین نسبت به گذشته دارد اما گابریل کالدرون همچنان اصرار به انتخاب زمین چمن دیگری برای سرخ ها دارد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است چمن استادیوم شهید کاظمی در روزهای بارانی و برفی باعث ایجاد مسائل فراوان در فرایند آماده سازی این تیم می گردد. از این رو بهتر است مکان دیگری به عنوان چمن محل تمرین سرخ ها انتخاب گردد تا این تیم با کمترین مشکل امور تاکتیکی خود را پیگیر گردد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه به کالدرون اعلام نموده است کیفیت زمین تمرین پرسپولیس مناسب است اما حاضر است برای کاهش دغدغه های سرمربی تیم با هر زمین چمن دیگری که مورد تایید کادر فنی است اقدام لازم را برای عقد قرارداد انجام دهد.

از این رو قرار شد پرسپولیس برای فصل زمستان امسال زمین چمن جایگزینی را با صلاحدید کادر فنی انتخاب نموده تا مشکل محل تمرین سرخ ها در برف و باران حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 559

به "پرسپولیس دنبال زمین تمرین برای روزهای برفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دنبال زمین تمرین برای روزهای برفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید