سرانجام کار شکارچیان غیرمجاز با 12 ساعت تعقیب نامحسوس

به گزارش سفر به کیش، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه از تعقیب و دستگیری شکارچیان غیرمجاز در حوزه استحفاظی این شهرستان خبرداد.

سرانجام کار شکارچیان غیرمجاز با 12 ساعت تعقیب نامحسوس

به گزارش خبرنگاران فرشاد فیروزنیا در این خصوص گفت: ظهر روز گذشته محیط بانان منطقه اثر طبیعی ملی تنگه واشی هنگام گشت و کنترل نامحسوس منطقه به ورود چند شکارچی متخلف به این منطقه پی بردند.

وی با بیان اینکه در جریان رهگیری و تعقیب این شکارچیان محل اختفای آنان شناسایی شد،اظهارکرد: انتها محیط بانان این منطقه طی عملیاتی که در حدود 12 ساعت به طول انجامید در ساعت 11 شب گذشته پس از تعقیب در ارتفاعات سخت و سخت و پیاده روی زیاد پیروز به دستگیری هر چهار نفر این شکارچیان در یک حفره غار مانند شدند.

فیروزنیا با اشاره به اینکه با کوشش محیط بانان منطقه، شکارچیان غیرمجاز قبل از آغاز به شکار دستگیر شدند، گفت: از متخلفان تعداد دو قبضه سلاح برنو و تعداد 21 تیر فشنگ و سایر وسایل شکار کشف و ضبط شد که یکی از این دو اسلحه نیز فاقد مجوز نگهداری و حمل سلاح بود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اینکه این شکارچیان دارای سابقه تخلف شکار در شهرستان های فیروزکوه و دماوند نیز هستند،اظهارکرد: این متخلفان بعد از دستگیری در ساعت 4 بامداد امروز به پاسگاه محیط بانی تنگه واشی منتقل شدند و پس از تکمیل پرونده قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، فیروزنیا در سرانجام توضیح داد: از ابتدای مهرماه تاکنون این سومین گروه از شکارچیان غیرمجاز بودند که از طریق محیط بانان در حوزه مناطق تحت مدیریت محیط زیست در شهرستان فیروزکوه دستگیر شدند و از این افراد درجمع تعداد چهارقبضه سلاح مجاز و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 486

به "سرانجام کار شکارچیان غیرمجاز با 12 ساعت تعقیب نامحسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار شکارچیان غیرمجاز با 12 ساعت تعقیب نامحسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید