پافشاری یوونتوس به خرید داگلاس کاستا از بایرن مونیخ

به گزارش سفر به کیش، قهرمان ایتالیا در پنجره جابجایی تابستان سال جاری قصد خرید هافبک برزیلی باواریایی ها و بال فیورنتینا را دارد.

پافشاری یوونتوس به خرید داگلاس کاستا از بایرن مونیخ

با آلمان تور از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، گزارش رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس کوشش خود را برای خرید داگلاس کاستا از بایرن مونیخ بیشتر نموده است اما باواریایی ها حاضر نیستند هافبک برزیلی شان را کمتر از 50 میلیون یورو بفروشند.

به نظر می رسد که اولویت یوونتوس برای خرید بازیکن در تابستان امسال، تقویت جناحین خط میانی اش است و به همین دلیل از چند بال از جمله آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن و فدریکو برناردسکی از فیورنتینا به عنوان گزینه های بانوی پیر نام برده می گردد.

شب گذشته (دوشنبه) اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرد که مذاکراتی میان دو باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ در جریان است و باشگاه ایتالیایی با مدیر برنامه های داگلاس کاستا نیز در تماس است.

با وجود 50 میلیون یورویی که بایرن مونیخ برای فروش بازیکن سابق شاختار دونتسک مشخص نموده است، یوونتوس امیدوار است که از رابطه خوبی که با باواریی ها دارد برای کم کردن قیمت این بازیکن 26 ساله استفاده کند. در همین حال گفته می گردد که کاستا نیز پاداشی در حدود 7 میلیون یورور طلب نموده است و به همین دلیل بانوی پیر با احتیاط بیشتری به کوشش خود برای جذب او ادامه می دهد.

اسکای اسپورت ایتالیا درباره کوشش یووه برای خرید برناردسکی از فیورنتیا هم نوشته است که با وجود مخالفت فلورانسی ها، یووه همچنان مترصد خرید این بازیکن ایتالیایی است به خصوص که او تا الان حاضر به تمدید قراردادش با بنفش پوشان نشده است. اسکای نوشته است که خرید برناردسکی برای یووه هزینه ای در حدود 40 میلیون یورو خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 735

به "پافشاری یوونتوس به خرید داگلاس کاستا از بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پافشاری یوونتوس به خرید داگلاس کاستا از بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید