وزارت خارجه: روابط ایران و روسیه مستحکم تر از هر زمان دیگری است

به گزارش سفر به کیش، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای در مورد بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، تاکید نمود روابط دو کشور مستحکم تر از هر زمان دیگری است.

وزارت خارجه: روابط ایران و روسیه مستحکم تر از هر زمان دیگری است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، در این بیانیه آمده است: بیستمین سالگرد معاهده اساس روابط متقابل و اصول همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه مصادف با تبادل پیغام رهبران جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه شده است.

جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون روسیه به عنوان کشور همسایه قدرتمند و دوست خود بر پایه همکاری و احترام متقابل می نگرد و علاقمند به گسترش بیش از پیش روابط خود با این کشور در همه زمینه ها است.

در پرتو اراده رهبران و مقامات عالی، همکاری های دو کشور در راستای تامین منافع مشترک از مرزهای روابط دوجانبه عبور نموده و وارد یاری به تامین امنیت منطقه ای و بین المللی شده و مستحکم تر از هر زمان دیگری است.

ایران و روسیه علیه تحریم های ضد بشری و یک جانبه، مداخلات غرب در امور دیگر کشورها ، ممانعت از ایفای نقش عوامل ثالث در روابط خود و ضرورت احترام به حقوق بین الملل همبستگی کامل دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1513

به "وزارت خارجه: روابط ایران و روسیه مستحکم تر از هر زمان دیگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه: روابط ایران و روسیه مستحکم تر از هر زمان دیگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید