نشست رهبر کره شمالی با اعضای ارشد حزب حاکم در آستانه سرانجام ضرب الاجل به آمریکا

به گزارش سفر به کیش، رهبر کره شمالی در آستانه انتها ضرب الاجل به آمریکا نشستی را با حضور مقامات ارشد حزب حاکم برگزار کرد.

نشست رهبر کره شمالی با اعضای ارشد حزب حاکم در آستانه سرانجام ضرب الاجل به آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی روز شنبه با توجه به نزدیک شدن به انتها ضرب الاجلی که خود برای آمریکا معین نموده بود نشستی را با حضور مقامات ارشد حزب حاکم کارگران برگزار کرد.

این نشست در روز شنبه در حالی شروع شد که حدس ها از آماده شدن کره شمالی برای آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما خبر می دهند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داده کیم که رئیس حزب کارگران کره نیز هست ریاست جلسه را در روز اول بر عهده داشته و در این نشست درباره موضوعات مهمی در ساختمان دفاع ملی بحث شده است.

این خبرگزاری افزوده است: جهت گیری فوری حزب حاکم و موضوعات مهم و دولتی برای پیروزی جدید در انقلاب ما تحت شرایط کنونی از محورهای اصلی نشست روز شنبه بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به جزئیات بیشتری از این نشست اشاره ننموده اما اعلام نموده جلسه فوق ادامه می یابد.

کره شمالی با نزدیک شدن به انتها سال 2019 و ضرب الاجلی که کیم جونگ اون رهبر این کشور برای آمریکا معین نموده بود فشارها بر کاخ سفید را افزایش داده است. چند روز پیش پیونگ یانگ اظهار داشت این کاملا به واشنگتن بستگی دارد که تصمیم بگیرد هدیه کریسمسی که قرار است دریافت کند چه باشد. این موضع گیری کره شمالی این حدس را افزایش داد که احتمالا منظور از پیونگ یانگ پرتاب یک موشک بالستیک قاره پیما باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 670

به "نشست رهبر کره شمالی با اعضای ارشد حزب حاکم در آستانه سرانجام ضرب الاجل به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رهبر کره شمالی با اعضای ارشد حزب حاکم در آستانه سرانجام ضرب الاجل به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید