میز خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برپا شد

به گزارش سفر به کیش، میز خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به منظور ارتباط چهره به چهره با مردم و دانشجویان برپا شد.

میز خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برپا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از نی ریز، میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مسائل جامعه هدف و ارتباط اثربخش با مردم و در راستای ارتباط کارآمد، مستقیم و چهره به چهره با دانشجویان در محل مصلای نماز آدینه شهرستان نی ریز برگزار گردید.

با توجه به فصل انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری و احتیاج به مشاوره تحصیلی علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برپا شد که مورد استقبال عموم نهاده شد.

تسهیل در امور پاسخگویی و ارتباط مستقیم و نزدیک با والدین داوطلبان و دانشجویان و دریافت پیشنهادات و نقدها مردمی از جمله اهداف برگزاری میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز بود.

مقرر شده برنامه میز خدمت در حسینیه ها، مساجد و مصلای نماز آدینه در راستای تسهیل در ارتباطات مردمی برگزار گردد.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1186

به "میز خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید