مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجو دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز تمدید شد

به گزارش سفر به کیش، مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز برای سال تحصیلی 1400-1399 تا 14 مهرماه تمدید شد.

مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجو دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز همچون سایر دانشگاه های کشور برای ترم تحصیلی 1400-1399 بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می نماید.

با توجه به اینکه مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجو در این دانشگاه هفتم مهرماه به انتها رسیده و بعضی از داوطلبان و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه نتوانستند ثبت نام اولیه خود را انجام دهند، معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام نموده که این بازه زمانی تا 14 مهرماه تمدید شده و علاقه مندان فرصت دارند اقدام به ثبت نام نمایند.

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و طی مراحل ثبت نامی خود می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1244

به "مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجو دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت پذیرش بدون آزمون دانشجو دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید