معرفی بازیگر نقش میشل اوباما در یک سریال

به گزارش سفر به کیش، وایولا دیویس هنرپیشه برنده جایزه اسکار برای بازی در نقش میشل اوباما در سریال بانوهای اول انتخاب شد.

معرفی بازیگر نقش میشل اوباما در یک سریال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، این سریال درام داستان زندگی شخصی و سیاسی بانوهای اول ایالات متحده را روایت می نماید و گفته می شود فصل اول آن به داستان زندگی میشل اوباما، النور روزولت و بتی فورد اختصاص خواهد یافت.

سریال بانوهای اول که گرایش سیاسی آن بیشتر به سمت جناح راست آمریکاست، نشان می دهد چطور بسیاری از تصمیمات تاثیرگذار عرصه سیاست، پشت پرده اتخاذ شده اند.

آرون کولی نویسندگی این سریال که هر قسمت آن یک ساعت خواهد بود را بر عهده دارد. دیویس و همسرش نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

این اولین باری نیست که یک پروژه سینمایی یا تلوزیونی با استفاده از کاراکتر میشل اوباما ساخته می شود. در سال 2016 یک فیلم سینمایی با بازی تیکا سامپتر در نقش میشل اوباما ساخته شد.

آخرین حضور جدی وایولا دیویس در سینما به سال 2018 و بازی او در فیلم بیوه ها به کارگردانی استیو مک کوئین بازمی شود. این هنرپیشه با بازی در فیلم حصارها جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن سال 2017 را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 311

به "معرفی بازیگر نقش میشل اوباما در یک سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازیگر نقش میشل اوباما در یک سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید