معاون سابق وزارت ورزش: دنبال قاتل بروس لی نباشیم، چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود؟

به گزارش سفر به کیش، ما باید صحبت می کردیم و تدابیری می اندیشیدیم. سؤال این است که چرا باید پاسپورت استراماچونی دستش باشد؟ این در حالی است که پاسپورت کی روش در دست نبی و درگاوصندوق بود. در سایپا هم به این صورت کار می کردیم.

معاون سابق وزارت ورزش: دنبال قاتل بروس لی نباشیم، چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود؟

از وبلاگ آقای رضایی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

معاون اسبق حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: ما نباید دنبال قاتل بروسلی باشیم، به هر حال بحران پیش می آید و باید طرفداران به مدیران اعتماد نموده و فرصت دهند مسائل حل گردد.

به گزارش فارس، حمید سجادی در خصوص شرایط این روزهای فوتبال و شرایطی که استقلال با آن روبرو شده، گفت: نمی توان انتظار کیفیت داشته باشیم اما متناسب با آن رشد نکنیم. مثلا مدیریت مان به روز نباشد و یا باشگاه داری حرفه ای نداشته باشیم. فکر می کنم تکالیفی که از بیرون یعنی فیفا یا AFC تعریف می گردد احتیاج به تقویت دارد.

وی اضافه کرد: وقتی یک مربی یک شبه از ایران می رود همه می دانند این موضوع مقدماتی داشته و قبلا کدها یا پالس هایی داده است. ما باید صحبت می کردیم و تدابیری می اندیشیدیم. سؤال این است که چرا باید پاسپورت استراماچونی دستش باشد؟ این در حالی است که پاسپورت کی روش در دست نبی و درگاوصندوق بود. در سایپا هم به این صورت کار می کردیم.

معاون اسبق حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه اعضای هیأت مدیره استقلال به منزل استراماچونی رفتند تا با او صحبت نمایند، مطرح کرد: اصلا کار خوبی نیست. باید به او کتبا نامه داده می شد تا در باشگاه حضور داشته باشد. چون بعدها استقلال می تواند در محافل بین المللی به صورت مکتوب سند داشته باشد که مربی را به باشگاه فراخوانده است.

سجادی که با رادیو تهران صحبت می کرد در پاسخ به این سؤال که استراماچونی درباره نحوه پرداخت قراردادش مشکل داشته و نظر شما مدیریت چطور باید اعمال می شد، اعلام نمود: ما باید پای صحبت دست اندرکاران هم بنشینیم. استقلال صدرنشین جدول است و بعید می دانم مدیران این تیم بخواهند چنین اتفاقاتی بیفتد. شاید غفلتی بوده و آنها باور نمی کردند این اتفاق رخ دهد.من شنیده ام این موضوع مقدماتی داشته که باید جدی گرفته می شد. حالا مربوط به نحوه پرداخت یا تحریم، ای کاش این موضوع را جدی می گرفتیم.

وی ادامه داد: من مصاحبه ای از سرمربی استقلال دیدم که می گفت کارهای من را سیاسی نموده اند. ما سیستم نظارتی داریم و کشور روی هوا نیست. همه چیز کنترل می گردد. زمانی که معاون وزارت ورزش بودم سربازان گمنام به ما بولتن های محرمانه ای می دادند که چه اتفاقاتی افتاده است. اینها چراغ راه ما بود. این اطلاعات پشت صحنه می رسد که حتما باید جدی گرفته می شد.

معاون اسبق حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه فکر نمی کنید دولت بیش از اندازه دخالت دارد، اگر این دو باشگاه خصوصی می شدند شاید مسائل مدیریت می شد، توضیح داد: بارها سعی شده استقلال و پرسپولیس خصوصی گردد. قول داده بودند تا آخر سال این دو باشگاه واگذار گردد. باید مطالعه اساسی گردد که شرایط واگذاری چیست. ما بهترین اقتصاددانان را داریم که بهتر است نظرشان با ورزشی ها تجمیع گردد. ورزش همان قدر که شادی، افتخار و بیرون آمدن به خاطر جام جهانی دارد همانقدر هم بحران است. من شهادت می دهم مدیری را سراغ ندارم که بخواهد چنین اتفاقاتی بیفتد. ما نباید دنبال قاتل بروسلی باشیم. این اتفاقات افتاده، پیشنهاد می کنم طرفداران به مدیران اعتماد نمایند و ما فرصت دهیم تا مسئولان مسائل را جمع نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 605

به "معاون سابق وزارت ورزش: دنبال قاتل بروس لی نباشیم، چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سابق وزارت ورزش: دنبال قاتل بروس لی نباشیم، چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید