مسؤول دولت هادی در پی انتقاد از ائتلاف متجاوز به یمن، از مصر اخراج شد

به گزارش سفر به کیش، یکی از اعضای مجلس وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی که چندی پیش در برنامه ای تلویزیونی گفت، زمان اعتراف به شکست ائتلاف متجاوز فرا رسیده، از مصر اخراج شد.

مسؤول دولت هادی در پی انتقاد از ائتلاف متجاوز به یمن، از مصر اخراج شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عصام شریف عضو مجلس وابسته به دولت مستعفی (موسوم به شورای یمنی) پس از انتقاد شدید از عربستان سعودی و امارات عربی متحده، از مصر اخراج شده است.

وی که ریاست شاخه الحدیده حزب کنگره مردمی یمن را بر عهده دارد، در صفحه توییتر خود عکسی به همراه خانواده اش در فرودگاه قاهره به اشتراک گذاشت و خبر ترک این کشور را گفت.

وی آدینه (هشتم شهریور) در گفت وگوی زنده با شبکه سعودی الحدث گفت: دیگر وقت آن رسیده است که به جهان اعتراف کنیم که این ائتلاف در یمن شکست خورده است و آن تفکری که این ائتلاف به خاطر آن به یمن آمد، فاقد اعتبار و ارزش است و این تفکر دروغ بزرگی است.

شریف گفت که دیگر نمی توان یمنی ها را متقاعد کرد که این ائتلاف برای بازگرداندن آنچه که دولت قانونی است، به یمن لشکرکشی نموده است.

مجری شبکه الحدث در ادامه برای اینکه سخنان ضد سعودی و ضد اماراتی رئیس کنگره مردمی یمن را به سمت ایران متوجه کند، از او می پرسد: آیا این ائتلاف نبود که به شما و دولت قانونی (منصور هادی) طی سال های گذشته جهت مقابله با طرح حوثی ها و ایران در یمن یاری کرد؟.

عصام شریف در پاسخ به این سؤال انحرافی او می گوید: نه ایرانی در یمن وجود دارد و نه نقشه ایرانی. امروز این امارات است که کشور ما را اشغال نموده و نیروهای ما را بمباران می نماید (جزئیات بیشتر).

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 344

به "مسؤول دولت هادی در پی انتقاد از ائتلاف متجاوز به یمن، از مصر اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسؤول دولت هادی در پی انتقاد از ائتلاف متجاوز به یمن، از مصر اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید