فرزام: با حضور در قهرمانی جهان، 2 هفته تمرین از دست می رفت، اولویت و تمرکزم رویینگ مردان است

به گزارش سفر به کیش، مربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: با حضور در قهرمانی جهان حداقل دو هفته تمرینات را از دست می دادیم و در نظر داریم با آمادگی به قهرمانی آسیا برویم تا با دست پر هم برگردیم.

فرزام: با حضور در قهرمانی جهان، 2 هفته تمرین از دست می رفت، اولویت و تمرکزم رویینگ مردان است

افشین فرزام در گفت و گو با خبرنگاران، درباره اینکه با نرفتن تیم ملی قایقرانی رویینگ به مسابقات قهرمانی جهان فرصت بیشتری برای آماده سازی جهت حضور در قهرمانی آسیا دارد، گفت: اینکه من اصرار نداشتم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم به این دلیل بود که تمام تمرکز خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا بگذاریم. همچنین با حضور در مسابقات جهانی حداقل دو هفته در تمرینات وقفه می افتاد از این رو گفتیم شاید بهتر باشد بر روی قهرمانی آسیا تمرکز کنیم تا آن جا در اوج آمادگی باشیم. ما برای قهرمانی آسیا به مدال فکر می کنیم در غیر این صورت در آن مسابقات شرکت نمی کنیم و تیم با دست پر بر می شود.

فرزام در مورد اینکه گفته می شود بر روی بهمن نصیری سرمایه گذاری می کنند و از او به عنوان محسن شادی دوم یاد می شود، تاکید کرد: در 6-7 سال اخیر، تیمم در تک نفره پیروز بوده است اما برای کار در تک نفره نیاز به نفر شاخص هست و دارم روی تیم پسران کار می کنم. البته فقط بهمن نصیری نیست بلکه سیاوش سعیدی نصیری شانه به شانه نصیری در تمرینات کار می کند و هر دو روند خیلی خوبی دارند. رکوردهایی زمانی را به ثبت رسانده اند که در ایران بهترین است و امیدوارم این همین روند ادامه داشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می کند با نفراتی که دارد شانس کسب سهمیه المپیک برای ایران زیاد باشد، شرح داد: صد درصد. در بحث سهمیه المپیک تردیدی ندارم و بحث سر این است ملی پوشان با طلا و نقره سهمیه المپیک بگیرند. برای المپیک ریو مهسا جاور با نقره سهمیه المپیک گرفت و داریم بر روی تیم مردان کار می کنیم که با مدال طلا و نقره سهمیه بگیرند و حتی شده برای اولین بار مدال طلا بگیرند و سهمیه را به دست آوردند که امیدوارم این سد شکسته شود چون تا الان بهترین مدال همراه با سهمیه هم در دختران هم در مردان نقره بوده است. البته دریافت مدال طلا کار سختی است اما فکر می کنم انجام شدنی باشد.

مربی تیم می رویینگ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه گفته می شود برخی از بانوان رویینگ سوار به دنبال این هستند، موافقت فدراسیون را بگیرند و با او تمرین کنند، تاکید کرد: من الانم تمرکزم روی تیم مردان است چون تمرینات را دیر شروع کرده ام البته من تجربه دیر شروع کردن تمرینات را با تیم دختران داشتم که توانستیم پیروز شویم الان هم تمرکزم روی تیم مردان است و بقیه بحث ها به تصمیم فدراسیون برمی شود.تا الان چیزی به من اعلام نکرده اند و من تابع فدراسیون هستم اما اولویتم تیم مردان است.

فرزام در پاسخ به این پرسش که شادی قطعا درقهرمانی آسیا 2019 حضور ندارد، گفت: تا الان که تمرینات را شروع نکرده است و بعید می دانم به قهرمانی آسیا برسد چون با دو ماه تمرین نمی تواند به آن سطح لازم برسد. اینکه بخواهد بعد از قهرمانی آسیا برای انتخابی المپیک آماده شود را نمی دانم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 297

به "فرزام: با حضور در قهرمانی جهان، 2 هفته تمرین از دست می رفت، اولویت و تمرکزم رویینگ مردان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: با حضور در قهرمانی جهان، 2 هفته تمرین از دست می رفت، اولویت و تمرکزم رویینگ مردان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید