فرانسه اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می نماید

به گزارش سفر به کیش، ایسنا نوشت: وزارت خارجه فرانسه با تاکید بر اینکه شرایط در لبنان معین نیست، اظهار داشت که رخدادهای این کشور را از نزدیک دنبال می نماید.

فرانسه اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

شبکه ماهواره ای العربیه در خبری فوری گفت، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای در واکنش به رخدادهای شنبه شب در لبنان تاکید نمود که شرایط لبنان نامشخص است و شرایط را از نزدیک دنبال می نماید.

لبنانی ها روز شنبه در بیروت تظاهراتی را تحت عنوان روز حساب برای اعلام خشم خود علیه مسؤولان این کشور در پی انفجار اخیر در بندر بیروت که بیش از 150 کشته و هزاران زخمی داشت، به پا کردند.

در جریان این اعتراضات، درگیری هایی میان تظاهرنمایندگان و نیروهای امنیتی شکل گرفت و تظاهرنمایندگان به سمت نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند در مقابل نیروهای امنیتی از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان استفاده کردند، معترضان به ساختمان سه وزاتخانه اقتصاد، امور خارجه و محیط زیست یورش برده و یکی از دفاتر وزارت اقتصاد را آتش زدند.

دستگاه امنیتی لبنان با انتشار بیانیه ای با اشاره به اینکه خشم شدید تظاهرنمایندگان را درک می نماید از آنها خواست خویشتنداری نموده و به دور از هر گونه خشونت و آسیب زدن به اموال عمومی و شخصی و یا آسیب رساندن به نیروهای امنیتی که در حل انجام وظیفه خود در برقراری و حفظ امنیت و نظم هستند، به شکلی متمدنانه و مسالمت آمیز اعتراض خود را بیان نمایند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1119

به "فرانسه اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه اوضاع لبنان را از نزدیک دنبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید