فارس من، آموزش های مجازی نباید از بدنه آموزش عالی کشور متوقف شوند

به گزارش سفر به کیش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور گفت: آموزش های مجازی باید ادامه دار باشند و نه فقط دانشگاه پیغام نور بلکه کل بدنه آموزش عالی کشور مجبور هستند از سامانه الکترونیکی برای آموزش ها استفاده نمایند.

فارس من، آموزش های مجازی نباید از بدنه آموزش عالی کشور متوقف شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواهان ادامه آموزش مجازی برای سال آینده شدند شده اند.

این کاربران نوشته اند: سال آینده هم می توان از آموزش مجازی استفاده کرد، کرونا حتی شهریور ماه هم در کمین است.

آموزش های مجازی نباید متوقف شوند

در پیگیری های خبرنگار مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور در این زمینه گفت: با شرایط کلی که در حال حاضر در کشور وجود دارد به نظر نمی رسد که مسائل ناشی از ویروس کرونا بزودی تمام گردد.

وی اضافه نمود: نه فقط دانشگاه پیغام نور بلکه کل بدنه آموزش عالی کشور مجبور هستند از سامانه های الکترونیکی برای آموزش استفاده نمایند و قطعاً باید این آموزش ها ادامه دار باشند تا دانشگاه ها بتوانند رسالت خود را به خوبی اجرایی نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1098

به "فارس من، آموزش های مجازی نباید از بدنه آموزش عالی کشور متوقف شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، آموزش های مجازی نباید از بدنه آموزش عالی کشور متوقف شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید