عکس دختر های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

به گزارش سفر به کیش، عکس دختر های ولادیمیر پروتین رئیس جمهور روسیه - عکس ماریا پوتین و یکاترینا پوتین - عکس ولادیمیر پوتین و همسرش - عکس دختر پوتین به همراه پدر

عکس دختر های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

عکس دختر های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از سال ها مخفی ماندن منتشر شد.

ولادیمیر پوتین زندگی شخصی خود و خانواده اش را به چیزی در حد یک راز ملی تبدیل نموده است، و سعی می نماید دخترانش یکاترینا، 28 ساله، و ماریا، 29 ساله، را تا حد امکان از انظار عمومی دور نگاه دارد.

هرچند پیشتر خبرهایی در خصوص هویت و عکس دختران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، منتشر شده بود اما رویترز در گزارشی جامع هویت یکی از این دختران را که یک نام مستعار برای خود انتخاب نموده بطور رسمی فاش کرد.

کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) معمولاً سوالات مربوط به زندگی خصوصی پوتین را بی پاسخ می گذارد و از حق داشتن حریم خصوصی برای او دفاع می نماید. از سوی دیگر شخص پوتین اطلاعات مربوط به خانواده اش را چنان محرمانه نگاه داشته که تا چندی قبل بیشتر روس ها نمی دانستند دختران او چه شکلی هستند. ضمن اینکه کسی نمی داند همسر سابق پوتین، لیومیلا، از زمان جداییشان در کجا زندگی می نماید.

بر اساس اسناد موجود پوتین دو دختر دارد، کاترینا، 28 ساله و ماریا، 29 ساله و خود پوتین در نوامبر سال گذشته گفت که هر دو دخترش در روسیه زندگی می نمایند و او آنها را یک یا دو بار در ماه می بیند. یکی از این دو دختر یعنی کاترینا بسیار معروف شده و هر چند که وی را با نام کامل کاترینا تیخونووا می شناسند اما رویترز در گزارش روز سه شنبه خود عنوان نموده که وی یکی از دو دختر پوتین است.

منبع: setare.com
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 927

به "عکس دختر های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس دختر های ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید