عدم استقبال جمهوریخواهان از واکسن کرونا در مقایسه با دموکراتها

به گزارش سفر به کیش، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد جمهوریخواهان آمریکایی 4 برابر بیشتر از دموکرات ها گفته اند که هرگز تمایلی برای دریافت واکسن کرونا ندارند.

عدم استقبال جمهوریخواهان از واکسن کرونا در مقایسه با دموکراتها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز-ایپسوس حاکی است جمهوریخواهانی که حاضر به پاسخگویی به سئوالات این نظرسنجی شده اند 4 برابر بیشتر از دموکرات ها گفته اند که هرگز تمایلی برای دریافت واکسن کرونا ندارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در مجموع 26 درصد جمهوریخواهان گفته اند که هرگز حاضر به دریافت واکسن کرونا نخواهند بود و این رقم برای دموکرات ها به 6 درصد و رای دهندگان مستقل به 14 درصد رسیده است.

این نظرسنجی نشان می دهد که تمایل دموکرات ها نسبت به جمهوریخواهان برای دریافت واکسن کرونا دو برابر بیشتر بوده و به 49 درصد رسیده است. این رقم برای جمهوریخواهان به 28 درصد و رای دهندگان مستقل به 42 درصد رسیده است.

ولی 45 درصد دموکرات ها جمهوریخواهان و مستقل ها گفته اند که برای دریافت واکسن کرونا کمی صبر خواهند کرد. به طور کلی 80 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته اند که واکسن را دریافت خواهند کرد که از این تعداد 40 درصد گفته اند به محض قابل دسترس بودن از واکسن استفاده خواهند کرد و 44 درصد نیز گفته اند که ترجیح می دهند فعلا منتظر بمانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1369

به "عدم استقبال جمهوریخواهان از واکسن کرونا در مقایسه با دموکراتها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم استقبال جمهوریخواهان از واکسن کرونا در مقایسه با دموکراتها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید