شهرداری های کم درآمد اردبیل تسهیلات می گیرند

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه با اعلام این خبر اضافه نمود: سال جاری شهرداری هشتجین، خلخال، مشگین شهر و قصابه برای دریافت تسهیلات کم بهره به میزان 69 میلیارد ریال به سازمان شهرداری ها معرفی شدند.

شهرداری های کم درآمد اردبیل تسهیلات می گیرند

وی با اشاره به پرداخت این تسهلات در سال گذشته توضیح داد: در سال های گذشته 57 میلیارد ریال تسهیلات به شهرداری های اردبیل، انگوت، هیر و بیله سوار پرداخت گردیده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل با اشاره به یاری چهار هزار میلیارد ریالی دولت به شهرداری های این استان طی پنج سال گذشته ادامه داد: در این مدت 54 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از جمله خودرو آتش نشانی، حمل زباله، حمل متوفی، کمپرسی، لودر و گریدر در اختیار شهرداری ها نهاده شده است.

وی بیان داشت: همچنین در سال گذشته چهار مرحله قیر رایگان به ارزش 9 هزار میلیارد ریال و امسال هم به ارزش 47 میلیارد ریال قیر در اختیار شهرداری های استان نهاده شد.

امامی یگانه با بیان اینکه طرح های گردشگری و خدمات شهری در اولویت شهرداری های استان است، ادامه داد: در امسال شهرداران موظف به اجرای این طرح ها بر اساس برنامه تعیین هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 48

به "شهرداری های کم درآمد اردبیل تسهیلات می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری های کم درآمد اردبیل تسهیلات می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید