شمار مبتلایان کرونا در ایتالیا دو برابر ایران شد!

به گزارش سفر به کیش، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 43 نفر رسیده است.

شمار مبتلایان کرونا در ایتالیا دو برابر ایران شد!

با ما همراه باشید و با هزینه های سفر به ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 43 نفر رسیده است.

این ویروس به ایتالیا نیز رسیده است. به نقل از روسیا الیوم، دولت ایتالیا خاطرنشان کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 100 نفر افزایش یافت.

به گزارش مهر، بنا بر اعلام مسئولان ایتالیا، تعداد مبتلایان ویروس کرونا در منطقه لومباردی هم اکنون به 89 نفر افزایش یافته است.

آمار فوتی ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا تا به امروز بالغ بر 2 نفر بوده است که طی روزهای آدینه و شنبه اجرا شده است.

مرکز شیوع ویروس جدید کرونا موسوم به کووید- 19 در ایتالیا منطقه لومباردی در شمال آن است و در همین رابطه دولت ایتالیا شامگاه شنبه، سوم اسفند (22 فوریه) ورود و خروج شهروندان به چند شهر این منطقه را ممنوع خاطرنشان کرد.

بر پایه مقرراتی که دولت ایتالیا وضع نموده رفت و آمد به چند شهر استان لومباردی فقط در موارد استثنایی و با دریافت مجوز ممکن است.

دولت ایتالیا علاوه وضع مقررات منع رفت و آمد در شهرهایی که بیشترین موارد ابتلاء در آنها شناسایی شده، تمام فروشگاه های مواد غذایی، بارها، رستوران ها و مراکز ورزشی و آموزشی در لومباردی را برای یک هفته تعطیل اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 796

به "شمار مبتلایان کرونا در ایتالیا دو برابر ایران شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان کرونا در ایتالیا دو برابر ایران شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید