شرط فیفا برای سرمربیگری ویلموتس در فنرباغچه

به گزارش سفر به کیش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای انعقاد قرارداد با فنرباغچه ترکیه باید شرط فیفا را اجرا کند.

شرط فیفا برای سرمربیگری ویلموتس در فنرباغچه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مارک ویلموتس در آخرین مسئولیتی که در قامت سرمربی داشت، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود اما به خاطر آنکه نتوانست دوران پیروز را سپری کند و با مسئولان فدراسیون به مشکل خورد، تصمیم گرفت تا قراردادش را فسخ کند.

این مربی بلژیکی پس از فسخ قرارداد تصمیم به شکایت از فدراسیون فوتبال ایران گرفت تا بتواند پول بیشتری بابت قراردادش دریافت کند. این موضوع باعث شد تا فدراسیون کشورمان هم متقابلاً از ویلموتس شکایت کند.

بنابر ادعای رسانه های ترکیه از آنجایی که ویلموتس پرونده شکایتی در فیفا دارد و کمیته انضباطی این نهاد در حال آنالیز پرونده است، او در مقطع کنونی نمی تواند با هیچ باشگاهی قرارداد منعقد کند و برای همین پیشنهاد باشگاه آنتورپ را رد نموده بود.

سرمربی بلژیکی از فنرباغچه ترکیه پیشنهاد رسمی دارد و اگر با این باشگاه به توافق برسد، برای انعقاد قرارداد ناچار است تا با فدراسیون فوتبال ایران به توافق دوجانبه دست یابد تا بتواند سرمربی فنرباغچه گردد. اگر او حاضر به توافق نگردد، باید از حضور در باشگاه ترکیه ای انصراف دهد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 840

به "شرط فیفا برای سرمربیگری ویلموتس در فنرباغچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط فیفا برای سرمربیگری ویلموتس در فنرباغچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید