شجاعیان: باید برای استراماچونی جان بدهیم

به گزارش سفر به کیش، هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی پارس جنوبی به تعریف و تمجید از سرمربی تیمش پرداخت.

شجاعیان: باید برای استراماچونی جان بدهیم

به گزارش خبرنگاران، داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال استقلال که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است، بعد از پیروزی این تیم برابر پارس جنوبی جم به همراه آندره آ استراماچونی، سرمربی تیمش در نشست خبری حاضر شد و گفت: از سرمربی تیم واقعا تشکر می کنم. در این یک هفته که این اتفاق رخ داد، با پیغام های خود به من روحیه داد و با این کار خود نشان داد که چه مرد بزرگ و قابل احترامی است. همه ما باید برای این مرد جان دهیم زیرا او نشانه های یک آدم با شخصیت و با ابهت را دارد. در این 5 هفته نشان دادیم که استقلال چگونه از روی زمین بلند می گردد. قسمت نشد در ادامه فصل به او یاری کنم اما امیدوارم بچه ها به او یاری نمایند.

وی در ادامه صحبت های خود درباره حمایت طرفداران در روزهای گذشته و در استادیوم اضافه نمود: چند مرتبه از طرفداران تشکر کردم و باز هم تشکر می کنم. آن ها برای من سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت پیراهن استقلال را تن کنم. امثال داریوش شجاعیان با این طرفداران زنده هستند و اگر طرفداران نباشد، کسی ما را نمی شناسد. امیدوارم آن ها تا خاتمه پشت تیم باشند زیرا می گردد به این تیم امیدوار بود. همان گونه که سرمربی گفتند ما در دفاع خوب هستیم و 3 بازی گل نخوردیم و امیدوارم در خاتمه فصل هدیه خوبی به طرفداران بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 502

به "شجاعیان: باید برای استراماچونی جان بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: باید برای استراماچونی جان بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید