سهرابی: اگر مسئولان حرفمان را گوش نکنند به فیفا پناه می بریم، دژاگه صحبتی درباره برنگشتن به ایران نکرده است

به گزارش سفر به کیش، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: مسئولان فوتبال به حرفمان گوش ندهند، در آن صورت به فیفا و ای اف سی مراجعه می کنیم.

سهرابی: اگر مسئولان حرفمان را گوش نکنند به فیفا پناه می بریم، دژاگه صحبتی درباره برنگشتن به ایران نکرده است

به گزارش ، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تکذیب فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه با نماینده تراکتور اظهار کرد: نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با زنوزی تماس گرفته بود که این موضوع باید به اطلاع سازمان لیگ هم می رسید. همچنین صدور تکذیبیه از سوی سازمان لیگ، نشان داد که هماهنگی بین کمیته های فدراسیون فوتبال وجود ندارد. البته قرار بود من به عنوان نماینده باشگاه به فدراسیون بروم، اما زنوزی گفت این جلسه باید با حضور تمام مدیران عامل تیم ها برگزار گردد. به هر حال مسئولان باید جلسه ای با همه باشگاه ها داشته باشند تا یک تصمیم جمعی برای برگزاری یا لغو مسابقات گرفته گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور بیان نمود: اگر مسئولان فوتبال به حرفمان گوش ندهند، به AFC و فیفا پناه می بریم. کشور های همسایه ایران همچون عراق، امارات و آذربایجان علی رغم امکانات خوبی که دارند، لیگ هایشان را تعطیل نموده اند، اما ما با شرایط کنونی که برخی از تیم ها شرایط اقتصادی برای خرید آب معدنی ندارند، می خواهیم لیگ برتر را استارت بزنیم.

سهرابی درباره اینکه اصرار باشگاه تراکتور به برگزار نشدن بازی ها باعث تعویق برنامه های تمرینی این تیم شده است، گفت: به هر حال از روزی که اجازه آغاز تمرینات صادر شد ما فعالیت خود را با قدرت آغاز کردیم و بازیکنان را الزام کردیم که به صورت انفرادی و در قالب گروه های چند نفره زیر نظر مربی بدنساز و کادر فنی تمرینات خود را پیگیری نمایند. بازیکنان ما حرفه ای هستند و آنها باید در زمینه آماده سازی در بالاترین سطح باشند. به هر حال بازیکنان ما باید برای فصل بعد آماده شوند و تمرین نکردن طولانی مدت، منجر به اضافه وزن آنها می گردد.

او بیان نمود: سیاست باشگاه تراکتور سلامت محور است و همه پروتکل های بهداشتی اعم از ضدعفونی زمین تمرین و تونل ضدعفونی را از همان روز اول به بهترین شکل اجرا می کنیم. همچنین تراکتور، تنها باشگاه ایرانی است که 4 مرتبه تست کرونا داده است. ما توانایی اجرای پروتکل های بهداشتی را داریم و از نظر شرایط اقتصادی، زیرساخت ها و امکاناتی نظیر هواپیمای اختصاصی برای رعایت پروتکل ها مسئله ای نداریم، اما چند باشگاه دیگر چنین امکاناتی دارند؟

او با بیان اینکه موضع مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور تعطیلی مسابقات لیگ نوزدهم است، گفت: بار ها موضع خود را اعلام نموده ایم و آخرین نامه نگاری را نیز روز گذشته با سازمان لیگ انجام داده و درخواست نموده ایم که عواقب ناشی از آغاز مسابقات در شرایط کنونی را بر عهده گرفته و به ما تضمین دهند. در غیر این صورت جلسه ای با حضور مدیران عامل همه باشگاه های لیگ رجحان و دسته یکی تدارک دیده و با خرد جمعی تصمیم گیری گردد.

او توضیح داد: تراکتور تیم سوم جدول در لیگ برتر بوده و همچنین توانسته به جمع 4 تیم جام حذفی راه یابد؛ پس ما از نظر فنی نگرانی نداریم، بلکه تنها دغدغه ما، حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده هایشان است.

سهرابی درباره شرایط اشکان دژاگه گفت: با توجه به آمار رو به رشد شیوع کرونا ویروس در کشورمان، دژاگه و خانواده اش نسبت به بازگشت این بازیکن به کشورمان نگرانی دارند. همچنین این بازیکن با کادرفنی در ارتباط بوده و جمله دیگر به ایران برنمی گردم را هیچ گاه نگفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1072

به "سهرابی: اگر مسئولان حرفمان را گوش نکنند به فیفا پناه می بریم، دژاگه صحبتی درباره برنگشتن به ایران نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: اگر مسئولان حرفمان را گوش نکنند به فیفا پناه می بریم، دژاگه صحبتی درباره برنگشتن به ایران نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید