زمان جابجایی نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان اعلام شد

به گزارش سفر به کیش، زمان جابجایی نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان باشگاه های کشور فصل 1400-1399 اعلام شد.

زمان جابجایی نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زمان جابجایی نیم فصل لیگ برتر امید باشگاه های کشور در گروه یک مسابقات از پنجشنبه 30 بهمن 1399 تا 13 اسفند 99 است. این زمان برای گروه دوم از سه شنبه 5 تا 17 اسفند 99 است. زمان جابجایی نیم فصل در لیگ برتر جوانان از 30 بهمن 99 آغاز و روز 13 اسفند 99 به انتها می رسد.

شرایط جذب بازیکنان در نیم فصل به شرح زیر است:

*باشگاه ها می توانند در صورت داشتن جای خالی نسبت به اضافه کردن سه بازیکن آزاد یا بازیکنی که در زمان جابجایی نسبت به فسخ قردرادش اقدام کرده منوط به اینکه برای بیش از دو باشگاه بازی نکرده و کارت صادر نشده باشد اقدام کنند.

* باشگاه ها می توانند در صورت داشتن جای خالی نسبت به اضافه کردن سه بازیکن به صورت آزاد یا بازیکنی که در زمان جابجایی نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده باشد منوط به اینکه برای بیش از دو باشگاه بازی نکرده یا کارت صادر نشده باشد اقدام کنند.

* باشگاه ها می توانند تا سقف 2 نفر، بازیکنان را با ارایه فسخ قرارداد از فهرست خارج و نسبت به جایگزینی بازیکن دیگر با رعایت اصول و مقررات جابجایی اضافه کنند.

* باشگاه ها می توانند بازیکنی که تا نیم فصل به دلیل مصدومیت و یا عدم تکمیل مدارک یا نقص مدارک برای آن ها کارت صادر نشده باشد را از لیست خارج و بازیکن جدید را با شرایط قانونی و با ارایه درخواست از باشگاه و هیات فوتبال استان اضافه کنند.

* شایان ذکر است با توجه به نزدیک شدن به به انتها سال و تعطیلات عید نوروز مسابقات در اسفند ماه برگزار و سپس تعطیل خواهد شد، ولی باشگاه ها در زمان های اعلام شده می توانند نسبت به جذب و استفاده از آن ها در این بازه زمانی به عنوان نیم فصل اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1487

به "زمان جابجایی نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان جابجایی نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید