زمان ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا تعیین شد

به گزارش سفر به کیش، زمان ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا در فصل جاری معین شد.

زمان ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا تعیین شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مسابقات بوندسلیگا با چراغ سبز آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به زودی شروع خواهد شد. اگرچه زمان دقیق ازسرگیری مسابقات معین نشده اما آنچه مسلم است شروع زودتر عالی ترین لیگ فوتبال آلمان از سایر لیگ های معتبر فوتبال دنیا است.

طبق گزارش رویترز ویروس کرونا بیش از 150 هزار نفر را در آلمان آلوده کرد و بالغ بر 6 هزار نفر را به کام مرگ کشاند اما با مراقبت های بهداشتی صحیح و ایجاد قرنطینه کامل تحت تدابیر شدید امنیتی حالا بوندسلیگا به مرحله شروع نزدیک شده و این نخستین لیگ از پنج لیگ اصلی اروپایی است که از زمان شروع همه گیری دنیای کرونا ویروس از سر گرفته خواهد شد. نکته جالب اینکه دو کشور همسایه آلمان یعنی هلند و فرانسه فصل های خود را به خاتمه رسانده اند.

قرار است امروز آنگلا مرکل زمان دقیق ازسرگیری بوندسلیگا را پس از دریافت مشاوره از کمیته ورزش متشکل از اعضای مجلس آلمان به صورت رسمی اعلام کند. گفتنی است که تمامی بازیکنان، مربیان و کارکنان فوتبال تست کرونا داده اند و سلامت آن ها به تأیید مرکز بهداشتی مورد اعتماد اتحادیه فوتبال آلمان رسیده است.

در شرایطی که زمان دقیق شروع مسابقات بوندسلیگا هنوز از سوی مرکل اعلام نشده اما پیش بینی می گردد که این رقابت ها از روز 15 می (26 اردیبهشت) از سر گرفته گردد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1006

به "زمان ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ازسرگیری مسابقات بوندسلیگا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید