رمضانی: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ماست، کوشش می کنم که بهتر از فصل گذشته باشم

به گزارش سفر به کیش، آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد که بازی با پرسپولیس در جام شهدا یک محک جدی برای شاگردان ابراهیم صادقی خواهد بود.

رمضانی: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ماست، کوشش می کنم که بهتر از فصل گذشته باشم

آرمان رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت تیم سایپا و تغییرات زیادی که برای فصل جدید در این تیم اجرا شده است، گفت: ما سال جاری تیم جوانی داریم و یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر خواهیم بود. خوشبختانه تمرینات را خیلی زود آغاز کردیم و در این مدت هم چند بازی محبت آمیز انجام دادیم که در آنها عملکرد خوبی داشتیم. سایپا برای فصل جدید با تغییرات زیادی روبرو شده است و قطعاً به مرور زمان تیم ما هماهنگ تر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در خصوص حضور این تیم در جام شهدا نیز تأکید کرد: بازی های محبت آمیز به هماهنگی تیم ما یاری می نماید و کادر فنی هم می تواند، تاکتیک های موردنظرش را به خوبی در تیم جا بیندازد. پرسپولیس تیم خوبی است که برای فصل جدید بازیکنان خوبی گرفته و دنبال قهرمانی است. بدون شک بازی با پرسپولیس هم یک محک جدی برای ماست و می توانیم از این بازی بهترین استفاده ممکن را ببریم.

وی در خصوص کار کردن با ابراهیم صادقی بیان نمود: صادقی مربی جوانی است و تمریناتی هم که برای تیم در نظر می گیرد، به روز است. کوشش همه ما این است که نسبت به سال گذشته نتایج بهتری بگیرم و در بین تیم های بالای جدول باشیم.

رمضانی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکردش در فصل گذشته رضایت دارد یا خیر، توضیح داد: تیم ما در فصل گذشته شرایط خوبی نداشت، ولی من سعی کردم تا جایی که می توانم عملکرد خوبی داشته باشم. با این حال کوشش می کنم تا در فصل جدید نیز آمار بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشم و به تیمم یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 238

به "رمضانی: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ماست، کوشش می کنم که بهتر از فصل گذشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ماست، کوشش می کنم که بهتر از فصل گذشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید