رسول پناه: تمدید قرارداد با علیپور به نظر سرمربی و سرپرست تیم مربوط می گردد، درباره کارگزار به جمع بندی نرسیدیم

به گزارش سفر به کیش، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس از نرسیدن مدیران این باشگاه به نتیجه واحد درخصوص قرارداد با کارگزار باشگاه اطلاع داد.

رسول پناه: تمدید قرارداد با علیپور به نظر سرمربی و سرپرست تیم مربوط می گردد، درباره کارگزار به جمع بندی نرسیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه پس از جلسه با معاون مالی و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه درباره شرایط قرارداد کارگزار بود که به جمع بندی نرسیدیم. انشاءالله در یکی دو روز آینده به نتیجه می رسیم که حاصل کار را به شما خواهم گفت.

وی درباره اینکه مهرداد هاشمی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس پس از خاتمه جلسه با رد درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفته رسول پناه خوب صحبت می نماید، توضیح داد: هاشمی اهل مصاحبه نیست. ما اصلاً با هم اختلاف یا مسئله ای نداریم و چند ساعت با هم در جلسه بودیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می گردد قرارداد باشگاه با کارگزار به امضای وزیر ورزش و جوانان هم خواهد رسید، گفت: خیر. این موضوع به هیئت مدیره باشگاه مربوط است و اگر نظر بخواهیم، به معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان ارسال می کنیم.

رسول پناه درباره اینکه علی علیپور، پرسپولیس را اولویت اصلی خودش برای فصل آینده دانسته بود، اعلام کرد: خیر. صحبتی درخصوص تمدید قرارداد نشده است. حضور یا عدم حضور وی به نظر سرمربی و سرپرست تیم مربوط می گردد.

وی درخصوص ادعاهای مشاور حقوقی پیشین باشگاه پرسپولیس که گفته بود رسول پناه به دنبال مدیرعاملی باشگاه است، اعلام کرد: بعداً در این خصوص صحبت می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه چه زمانی مدیر روابط عمومی باشگاه انتخاب می گردد، گفت: در این باره به جمع بندی خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1013

به "رسول پناه: تمدید قرارداد با علیپور به نظر سرمربی و سرپرست تیم مربوط می گردد، درباره کارگزار به جمع بندی نرسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: تمدید قرارداد با علیپور به نظر سرمربی و سرپرست تیم مربوط می گردد، درباره کارگزار به جمع بندی نرسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید