رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اطلاع داد: لغو ممنوعیت صادرات سیب زمینی

به گزارش سفر به کیش، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ممنوعیت صادرات سیب زمینی لغو و ارسال این محصولات به خارج از کشور از سر گرفته می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اطلاع داد: لغو ممنوعیت صادرات سیب زمینی

به گزارش خبرنگار از ،منصور رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار کرد: وزرات جهادکشاورزی ممنوعیت صادرات سیب زمینی را از ابتدای دی ماه لغو نموده است.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت سیب زمینی در داخل کشور، وزارت کشاورزی صادات سیب زمینی را برای مدتی لغو کرد، اضافه کرد: امروز بازار به ثبات رسیده و با توجه به رسیدن محصولات جنوب کشور و موجودی انبارها، مازاد احتیاج داخل صادر می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه قیمت سیب زمینی در بازار مدیریت شده و دولت اجازه افزایش قیمت را نمی دهد، توضیح داد: البته هنوز نامه لغو ممنوعیت صادرات سیب زمینی به گمرکات کشور ابلاغ نشده و از وزارت جهاد به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان باید توزیع محصولات خود را در داخل و خارج کشور مدیریت نمایند، ادامه داد: برهم خوردن تعادل در بازار داخلی باعث صدور این بخشنامه شد و اگر صادرات مدیریت شده باشد احتیاج به لغو آن نخواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 116

به "رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اطلاع داد: لغو ممنوعیت صادرات سیب زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اطلاع داد: لغو ممنوعیت صادرات سیب زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید