داماد نواز شریف در شهر کراچی دستگیر شد

به گزارش سفر به کیش، همسر مریم نواز به اتهام سر دادن شعارهای سیاسی در آرامگاه بنیانگذار پاکستان توسط پلیس شهر کراچی دستگیر شد.

داماد نواز شریف در شهر کراچی دستگیر شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز؛ محمد صفدر داماد نخست وزیر سابق پاکستان که همراه دیگر سران حزب نواز جهت شرکت در اعتراضات خیابانی احزاب اپوزیسیون راهی کراچی شده بود در محل اقامتش توسط پلیس بازداشت شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پلیس علت دستگیری این بازنشسته نظامی و فعال سیاسی را سر دادن شعارهای سیاسی در آرامگاه محمد علی جناح بینانگذار پاکستان اعلام نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دستگیری وی در حالی انجام می گردد که مریم نواز بالاترین مقام سیاسی حزب نواز که آزاد است نیز یک پرونده اثبات شده فساد اقتصادی دارد.

با توجه به دستگیر شدن شهباز شریف طی روزهای اخیر به نظر می رسد حذف مهره های موثر احزاب اپوزیسیون یکی از روش های دولت اسلام آباد برای کم کردن قدرت اعتراضات باشد.

این در حالی است که به دلیل سخنرانی نواز شریف علیه ارتش پاکستان میان سران اپوزیسیون اختلافاتی دیده می گردد و ممکن است همین اختلافات باعث کمتر شدن اتحاد این احزاب گردد.

قرار است فعالیت احزاب اپوزیسیون به صورت مشترک تا زمان سرنگونی دولت عمران خان ادامه پیدا کند و در شهرهای مختلف اجتماعات آنها برگزار گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1201

به "داماد نواز شریف در شهر کراچی دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد نواز شریف در شهر کراچی دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید