خلیل زاده دروغ می گوید، امیدوارم یک روز بازهم سرمربی استقلال شوم

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران و ترک ایران، درباره تصمیمش گفت: من چند ماه رفتارها را می دیدم. اتفاقاتی می افتاد که من را مجاب به این تصمیم گیری کرد. خیلی سعی کردم این مسائل را رفع کنم اما مدیران استقلال توجهی نکردند.

خلیل زاده دروغ می گوید، امیدوارم یک روز بازهم سرمربی استقلال شوم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سرمربی ایتالیایی استقلال تهران درباره صحبت های خلیل زاده که گفته است این مربی به دلیل پیشنهاد از تیم های حاشیه خلیج فارس تصمیم به ترک ایران گرفت؛ تاکید نمود: ابن حرف دروغی است که آقای خلیل زاده می زند. من هیچ پیشنهادی نداشته و ندارم. در طول این مدت رئیس هیات مدیره استقلال را ندیدم و اصلا او را نمی شناسم. این دروغ بزرگی است که پشت سر من گفته است. این توهین به من و شخصیت طرفداران استقلال است.

وی درباره اینکه آبا تساوی دو - دو امروز استقلال مقابل پیکان را تماشا نموده است گفت: بله دیدم! هرگز چنین سختی را برای دیدن یک مسابقه فوتبال تحمل ننموده بودم. بازیکنان استقلال فوق العاده اند. آنها همه کار کردند. این تیم بدون من یا با من باز هم نتیجه می گیرد. چون بازیکنان فوق العاده و شحصیت بزرگی دارد. در طول این مدت تمام دنیا دیدند که استقلال صاحب چه پتانسیل بزرگی است.

استراماچونی ادامه داد: پس از خاتمه بازی با برخی از بازیکنان صحبت کردم. طرفداران باید بدانند آنها بازیکنان خیلی بزرگی هستند. من افتخار می کنم با این تیم بودم و هستم. همواره کنار بازیکنانم می ایستم که اینقدر کوشش کردند.

وی اضافه کرد: واقعا متاسفم که تصویر درستی از ایران در دنیا وجود ندارد. من خیلی خوشحالم که در ایران بودم. مردم ایران بسیار مهربان و عزیز هستند.

استراماچونی درباره اینکه آیا محتمل است دوباره روی نیمکت استقلال بنشیند پاسخ داد: من مطمئن هستم استقلال نتیجه می گیرد. من همواره به این تیم حس داشته و دارم. امیدوارم روزی دوباره بتوانم در ایران و در استقلال تهران مربیگری کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 603

به "خلیل زاده دروغ می گوید، امیدوارم یک روز بازهم سرمربی استقلال شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده دروغ می گوید، امیدوارم یک روز بازهم سرمربی استقلال شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید