خبرنگاران 90 تن گوشت فاسد در تهران کشف شد

به گزارش سفر به کیش، تهران- خبرنگاران- سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران از کشف 90 تن گوشت منجمد داخلی تاریخ گذشته در یکی از سردخانه های شهر تهران اطلاع داد.

خبرنگاران 90 تن گوشت فاسد در تهران کشف شد

به گزارش خبرنگاران، مجید محمدیان عصر سه شنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به وظایف حاکمیتی اداره نظارت و براساس بازدید صورت گرفته از یکی از سردخانه های شهر تهران محموله مذکور به دلیل تغییرات شدید ارگانولپتیکی و مخدوش بودن هویت بطور موقت ضبط و مراتب جهت سیر مراحل قانونی به اداره شهرستان ابلاغ خواهد شد.

وی از کلیه بهره برداران خواست به استناد ماده 3 آیین نامه اجرائی نظارت بهداشتی دامپزشکی نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی در فراوری و نگهداری انواع فراورده های خام دامی جدیت و توجه لازم را داشته و در صورت عدم رعایت قوانین مراتب به وسیله مراجع قضائی پیگیری می گردد.

محمدیان همچنین از اجرای ماده 14 و 17 آیین نامه مذکور توسط مسئولین فنی و بهداشتی اطلاع داد که به استناد قانون جزو توضیح وظایف است.

به گفته وی، تیم های بازرسی اداره کل دامپزشکی استان تهران بصورت شبانه روزی طی بازدیدهای سرزده از سردخانه ها و رستوران های استان نسبت به حفظ سلامت شهروندان اقدام خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1160

به "خبرنگاران 90 تن گوشت فاسد در تهران کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 90 تن گوشت فاسد در تهران کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید