خبرنگاران عصائب اهل الحق: رد پای عربستان و امارات در انفجارهای بغداد دیده می گردد

به گزارش سفر به کیش، بغداد- خبرنگاران- جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید نمود که رد پای عربستان و امارات متحده عربی در انفجارهای شهر بغداد دیده می گردد.

خبرنگاران عصائب اهل الحق: رد پای عربستان و امارات در انفجارهای بغداد دیده می گردد

به گزارش خبرنگاران، سعد السعدی عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق آدینه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین توضیح داد که اثر انگشت آل سعود و آل نهیان در دو انفجار بغداد واضح و آشکار است.

وی با انتقاد از دولت عراق به دلیل تامین نکردن امنیت و معاش شهروندان عراقی اضافه نمود: سازمان الحشد الشعبی و مقاومت به عنوان یک مانع در برابر منافع آمریکا و متحدانش در عراق ایستاده اند.

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق نیز در توییتی درباره حملات انتحاری روز گذشته بغداد گفت: بعد از خاتمه نقش جنایتکارانه ترامپ در عراق، عربستان سعودی عوامل خود را به حرکت درآورد تا بار دیگر خون ملت عراق را بریزند.

جواد الطلیباوی ادامه داد: به امرای آل سعود درباره دستکم دریافت خون عراقی ها هشدار می دهیم و آنها باید بدانند که آزادگان عراق در مقابل جنایاتشان دست بسته نخواهند ماند.

وی گفت: خون در برابر خون، ویرانی در برابر ویرانی؛ این (معادله) را خوب درک کنید. دست ما به شما خواهد رسید.

در همین پیوند، بعضی از خانواده های قربانیان انفجارهای تروریستی بغداد نیز امروز در گفت و گوی جداگانه با شبکه تلویزیونی العهد عراق، عربستان را عامل و در پس پرده این جنایت دانستند.

میدان الطیران در مرکز شهر بغداد روز پنجشنبه شاهد دو حمله انتحاری با استفاده از کمربند انفجاری بود که به کشته شدن 32 عراقی و زخمی شدن 110 نفر دیگر منجر شد.

این انفجارهای انتحاری با موج محکومیت های داخلی و بین المللی روبرو شد و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1462

به "خبرنگاران عصائب اهل الحق: رد پای عربستان و امارات در انفجارهای بغداد دیده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عصائب اهل الحق: رد پای عربستان و امارات در انفجارهای بغداد دیده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید