خبرنگاران خطای انسانی، توزیع واکسن جانسون در آمریکا را مختل کرد

به گزارش سفر به کیش، تهران- خبرنگاران- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا روز جمعه خاطرنشان کرد، به علت خطای انسانی در یکی از کارخانه ها، توزیع واکسن کرونا جانسون با کاهش 86 درصدی در هفته آینده توزیع خواهد شد.

خبرنگاران خطای انسانی، توزیع واکسن جانسون در آمریکا را مختل کرد

به گزارش خبرنگاران از نیویورک تایمز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا در بیانیه خود اعلام داشت که توزیع تک دوزی واکسن کرونا جانسون در ایالات متحده هفته آینده حدود 86 درصد کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که تقریبا 5 میلیون دوز واکسن جانسون در هفته گذشته در آمریکا توزیع شد.

کاهش شدید توزیع واکسن جانسون پس از آن رخ داد که اخیراً یک خطای انسانی در کارخانه بالتیمور باعث تخریب 15 میلیون دوز واکسن جانسون شد.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، هفته گذشته حدود 1.9 میلیون دوز واکسن به سراسر ایالات متحده ارسال شد و در این هفته نیز 4.9 میلیون واکسن جانسون توزیع شد اما هفته آینده تعداد توزیع واکسن به 700 هزار دوز کاهش خواهد یافت.

شرکت جانسون تحویل واکسن تک دوز کرونا خود را در اوایل ماه مارس (اسفند) آغاز کرد و تنها در اولین هفته بیش از دو هزار و 833 دوز واکسن تک دوزی کرونا توزیع کرد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون 31 میلیون و 717 هزار و 404 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و بیش از 573 هزار و 856 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبودیافتگان نیز 24 میلیون و 272 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1571

به "خبرنگاران خطای انسانی، توزیع واکسن جانسون در آمریکا را مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطای انسانی، توزیع واکسن جانسون در آمریکا را مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید