خبرنگاران تنها اتفاق مثبت برای استقلال بعد از توقف برابر تراکتور

به گزارش سفر به کیش، تهران- خبرنگاران- استقلال سرانجام در نیم فصل دوم توانست در یک مسابقه، دروازه اش را بسته نگه دارد. این اولین کلین شیت لیگ فزونی تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی هم بود.

خبرنگاران تنها اتفاق مثبت برای استقلال بعد از توقف برابر تراکتور

استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه صفر بر صفر در برابر میهمان خود متوقف شد تا 38 امتیازی شود و کارش برای کسب سهمیه آسیایی سخت شود. شاگردان مجیدی برای چهارمین هفته پیاپی در کسب برد ناکام ماندند.

تنها اتفاق مثبت در این مسابقه برای مجیدی و شاگردانش این بود که آنها بعد از 9 بازی و برای اولین بار در نیم فصل دوم پیروز شدند دروازه خود را در لیگ برتر بسته نگه دارند و پنجمین کلین شیت این فصل را به ثبت برسانند. این اتفاق در حالی رخ داد که موقعیت خاصی روی دروازه حسینی خلق نشد و کاپیتانی برایش خوش یمن بود. این اولین کلین شیت فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در لیگ برتر بود. او در 9 بازی قبلی در لیگ هجدهم و نوزدهم در این امر ناکام بود.

استقلال تا به اینجا در 23 مسابقه 25 گل خورده است که میانگین آن بیش از یک گل در هر بازی به حساب می آید. نکته نا امیدکننده هم این است که استقلال در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده است.با این حال آبی پوشان تهرانی همچنان با 41 گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1110

به "خبرنگاران تنها اتفاق مثبت برای استقلال بعد از توقف برابر تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تنها اتفاق مثبت برای استقلال بعد از توقف برابر تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید