خبرنگاران بازیکن اسبق سایپا تهران به خیبر خرم آباد پیوست

به گزارش سفر به کیش، خرم آباد - خبرنگاران - روزبه شاه علیدوست کاپیتان پیشین سایپا تهران با عقد قرارداد رسمی تا سرانجام فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به خیبر خرم آباد پیوست.

خبرنگاران بازیکن اسبق سایپا تهران به خیبر خرم آباد پیوست

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد، روزبه شاه علیدوست که سابقه چندین سال بازی در سایپا و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را در کارنامه دارد، در نیم فصل اول لیگ برتر در فصل جاری در تیم نساجی قائمشهر حضور داشت، که پس از توافق با مدیران خیبر، نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در تیم خیبر بازی خواهد نمود.

شاه علیدوست پیش از این سابقه حضور در تیم های پاس تهران، سایپا تهران و نساجی قائمشهر را در پرونده دارد در پست هافبک بازی می نماید.

باتوجه به نزدیک شدن تعطیلات نیم فصل، تیم فوتبال خیبر خرم آباد برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور نیازمند خرید و بکارگیری بازیکنان باتجربه در پست های مختلف می باشد.

اکنون خیبر خرم آباد از 14 بازی ابتدای فصل، سه برد، چهار باخت، هفت تساوی، 14 گل زده و 10 گل خورده دارد و با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته است.

خیبر در پنج بازی آخر خود سه تساوی و 2 شکست را تجربه نموده و کادر فنی این تیم مجاب شده است تا با در اختیار دریافت بازیکنان جدید و با تجربه در نیم فصل دوم بتواند صندلی مناسب و بقا در لیگ یک را به ارمغان آورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1583

به "خبرنگاران بازیکن اسبق سایپا تهران به خیبر خرم آباد پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن اسبق سایپا تهران به خیبر خرم آباد پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید