خانه ضدزلزله که با فرامین صوتی کنترل می گردد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این خانه دارای تنها یک اتاق است و با دریافت و سرهم کردن قطعات مختلف ساختن آن با سرعت بالایی صورت می گیرد. همچنین بعضی فناوری های هوشمند و پایدار هم در طراحی این خانه مورد استفاده قرار گرفته است.

خانه ضدزلزله که با فرامین صوتی کنترل می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خانه یادشده که قیمت پائینی نیز دارد با محیط زیست نیز سازگار است و از منابع انرژی سبز در سیستم تهویه خود بهره می گیرد. چارچوب اصلی این خانه ضدزلزله از ورقه یکپارچه فولادی گالوانیزه تشکیل شده و یک سیستم دقیق جداسازی در دیوارهای آن به کار گرفته شده تا بتوان دمای هر بخش از خانه را بنا بر میل ساکنان تنظیم کرد.

90 درصد از دیگر مواد مورد استفاده در این خانه بازیافتی است و شیشه های حرارت دیده، درب های پیشرفته و تخته های چوبی فشرده شده به جلوگیری از انتقال کپک و رطوبت یاری می نمایند. این خانه علاوه بر ضدزلزله بودن، ضدآتش هم هست.

کنترل لامپ ها، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تفریحی و چندرسانه ای و دیگر لوازم برقی و آشپزخانه این خانه با استفاده از فرامین صوتی ممکن است. آشپزخانه این خانه مجهز به سینک ظرفشویی، اجاق، هود، یخچال کوچک و کمدهای بلند است.

در خانه مذکور تلویزیون دیواری، مبل، تخت دو نفره، کمد و یک حمام کامل با دوش، توالت و ماشین لباسشویی کوچک هم تعبیه شده است. وزن این خانه 7000 کیلوگرم و قیمت ساده ترین مدل آن 30 هزار دلار با 15 سال تضمین است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 682

به "خانه ضدزلزله که با فرامین صوتی کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ضدزلزله که با فرامین صوتی کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید