حمله شدید سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل به فیفا

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، مارکینیوس خاویر سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل در تازه ترین اظهارات خود از مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به شدت انتقاد و تاکید نمود که فوتسال در سراسر جهان به اتحاد و یکپارچگی بیشتری احتیاج دارد. این مربی با بیان اینکه مسابقات جام جهانی فوتسال باید به تعویق بیافتد، از ناهماهنگی بین کنفدراسیون فوتسال و فدراسیون فوتبال برزیل هم انتقاد کرد.

حمله شدید سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل به فیفا

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

جام دنیای فوتسال باید سال آینده برگزار گردد

مارکینیوس در یک گفتگوی اینستاگرامی با خبرنگار سایت فوتسال پشن گفت: بدون تردید فیفا باید مسابقات جام دنیای فوتسال را به سال آینده موکول کند. اگر در خوشبینانه ترین حالت مسابقات انتخابی (جام دنیای) در سایر قاره ها در ماه آگوست برگزار گردد، چگونه می توانند جام دنیای را (در ماه سپتامبر) برگزار نمایند؟ این برای من قابل قبول نیست. ما قبلاً تاریخ هایی را برای انجام بازی محبت آمیز با قزاقستان در نظر گرفته بودیم. همچنین قرار بود با آرژانتین هم بازی کنیم.

اعتراض من به تنهایی شاید بی ثمر باشد

سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل در بخش دیگری از صحبت هایش یادآور شد: اگر مردم بیشتری برای به تعویق افتادن مسابقات جام دنیای اعتراض نمایند، شرایط فرق می نماید. اگر این اعتراض فقط از سوی مربی برزیل باشد، ممکن است به نتیجه نرسد. من قبلاً هم در اینباره صحبت کردم به امید اینکه افراد دیگری هم اعتراض نمایند اما حالا می بینم که خیلی ها همچنان منتظر هستند. آنها قصد دارند ابتدا فیفا بیانیه بدهد و سپس اعتراض نمایند. مهم است آنچه را که فکر می کنیم، بگوییم.

جامعه دنیای فوتسال باید متحد گردد

مارکینیوس با اشاره به مسائل برنامه ریزی در کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تاکید نمود: خیلی از مسئولان می خواهند مسائل را حل نمایند ولی آنها بیش از فوتسال، نگران حل مسائل فوتبال هستند و به آن علاقه دارند. جامعه دنیای فوتسال باید بیشتر متحد گردد در غیر این صورت ما همواره باید منتظر تصمیم گیری آنها (فوتبالی ها) باشیم و بعد از آن مجبور به شکایت و گلایه شویم.

فیفا فقط فوتبال است و با فوتسال بدرفتاری می نماید

به گزارش خبرنگاران، در این گفتگوی زنده در اینستاگرام یکی از مخاطبان از سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل درباره احتمال المپیکی شدن فوتسال سئوال کرد. مارکینیوس گفت: همه ما می دانیم که پشت هر رشته ورزشی در المپیک یک لابی سیاسی وجود دارد. حالا در دنیا چه کسی به فوتسال اهمیت می دهد؟ فیفا. فیفا فوتبال است. از نظر من فوتسال در فیفا مثل این است که کودکی را در خانه بگذاید ولی آنها نمی خواهند از او مراقبت نمایند. آنها با فوتسال بدرفتاری می نمایند و اهمیتی نمی دهند. چرا؟ چون علاقه ای به آن ندارند. در این شرایط چطور می خواهیم به المپیکی شدن فوتسال فکر کنیم؟

فیفا برایمان جایزه درنظر نمی گیرد

سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل سپس از برگزاری مراسم انتخاب و معرفی بهترین های فوتبال از سوی فیفا انتقاد کرد و اضافه نمود: تنها جایزه بین المللی که فوتسالی ها می گیرند، از وب سایت Futsal Planet است. فیفا هیچ موقع جایزه ای برای ما در نظر نگرفت. باشگاه های فوتسال مسابقات جام باشگاه های دنیا ندارند. فوتسال ورزش بسیار جذابی است اما کسی که از ما مراقبت می نماید، علاقه زیادی به فوتسال ندارد.

واکنش به اختلاف بین کنفدراسیون فوتسال و فدراسیون فوتبال برزیل

مارکینیوس همچنین به اختلافات بین کنفدراسیون فوتسال و فدراسیون فوتبال برزیل اشاره نمود و ضمن تعجب از این اختلافات گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل می گویم نمی دانم کدامیک مسئول اداره تیم ما است. در هیچ مذاکره ای هم شرکت نمی کنم. آنها همه چیز را به من اطلاع نمی دهند و راجع به اتفاقاتی که می افتد اطلاعی ندارم. تنها چیزی که می دانم این است که کادر مربیان و بازیکنان سعی دارند بهترین کار را انجام بدهند. برای کل دنیا روشن است که مسائلی بین اداره نمایندگان فوتسال برزیل وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 834

به "حمله شدید سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل به فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل به فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید