حسن زاده: ان شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد

به گزارش سفر به کیش، رییس کمیته انضباطی درباره جلسه این کمیته با علیرضا بیرانوند گفت: ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود این بازیکن و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان شاءالله که عادلانه باشد.

حسن زاده: ان شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره جلسه اش با علیرضا بیرانوند و وکیلش اظهار کرد: جلسه رسیدگی انجام شد و اظهارات ایشان را شنیدیم. با توجه به مجموع اوراقی که در پرونده بود، فیلمی هم که ما مشاهده کردیم، دفاعیات و صحبت های ایشان، امروز رای صادر می گردد و در راستا امضای دبیرکل و ابلاغ قرار می گیرد. اگر شد امروز و اگر نشد در فرصت های بعدی حکم اعلام می گردد.

او ادامه داد: ما اگر امروز رای را صادر کنیم و بعد از تایپ به دبیرکل داده گردد، دیگر مانعی نیست و ابلاغ می گردد. قانون اجازه نمی دهد قبل از اعلام رای ما بگوییم چه حکمی داده ایم.

حسن زاده اضافه نمود: تجربه نشان داده است ما هرجوری که در بحث تیم های بزرگ و رنگی رای بدهیم، طرفداران له و علیه ما نظر می دهند. مهم این بود که ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود بیرانوند و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان شاءالله که عادلانه باشد.

به گزارش خبرنگاران، بعد از بازی پرسپولیس با تراکتور در تبریز، فیلمی منتشر شد که در آن بیرانوند هنگام خروج از زمین با حرکت دست به طرفداران تبریزی واکنش نشان داد. او بعد از این اتفاق در صحبت هایش اعلام نموده بود که آن حرکت را به نشانه پیروزی برای طرفداران پرسپولیس انجام داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 342

به "حسن زاده: ان شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: ان شاءالله که رای بیرانوند عادلانه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید