حزب تحریک انصاف در آستانه عزل سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفت

به گزارش سفر به کیش، به دنبال افزایش اعتراضات نسبت به عملکرد سروزیر ایالت پنجاب درخواست سران حزب تحریک انصاف برای عزل عثمان بزدار افزایش یافت.

حزب تحریک انصاف در آستانه عزل سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفت

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، وزاری دولت اسلام آباد و اعضای ارشد حزب تحریک انصاف اعتراض خود نسبت به عملکرد عثمان بزدار سروزیر ایالت پنجاب را به عمران خان اعلام کردند.

گزارش ها حاکی است مسئولین حزب تحریک انصاف با اعلام اینکه سروزیر ایالت پنجاب عملکرد ضعیفی داشته از نخست وزیر پاکستان خواستند که وی را عزل کند.

برخی از مسئولین حزب تحریک انصاف معتقدند که سروزیر ایالت پنجاب نتوانسته است توقعات مردم از دولت اسلام آباد را برآورده کند و عملکرد ضعیف او به ضرر دولت تمام می شود.

همچنین گفته می شود که اختلافاتی میان حزب تحریک انصاف و برخی احزاب متحد از جمله سران حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم رخ داده است که می تواند به عزل سریع تر عثمان بز دار منجر شود.

این درحالی است که برخی دیگر از وزرای دولت معتقدند با توجه به نحوه انتخاب عثمان بزدار و همراه شدن تمام احزاب متحد برای انتخاب او عزل وی و انتخاب نفر جایگزین کاری بسیار مشکل خواهد بود.

سران حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم بارها اعلام کرده اند اگر دولت اسلام آباد اقدام به حذف عثمان بزدار کند نسبت به همراهی با حزب تحریک انصاف تجدید نظر خواهند کرد.

گفتنی است ایالت پنجاب مهمترین و پر جمعیت ترین ایالت پاکستان است و پیش از این ده سال شهباز شریف بر کرسی سروزیری این ایالت تکیه زده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 565

به "حزب تحریک انصاف در آستانه عزل سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب تحریک انصاف در آستانه عزل سروزیر ایالت پنجاب قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید