جذب 14 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در سلسله

به گزارش سفر به کیش، سید موسی خادمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز چهارشنبه این توفیق نصیب ما شد که سفری به شهرستان سلسله داشته باشیم و در رابطه با اشتغال جلساتی را برگزار کنیم.

جذب 14 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در سلسله

وی گفت: اولین جلسه کارگروه اشتغال بود که در آن آخرین وضعیت جذب منابع اعتباری مربوط به اشتغال روستایی و عشایری با تاکید بر وضعیت شهرستان مطرح شد؛ خوشبختانه شهرستان کل سهم خود را از این اعتبارات جذب نموده و بیش از سهم خودش آمادگی جذب دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه تاکنون 14 میلیارد تومان اعتبار اشتغال در سلسله جذب گردیده است، توضیح داد: این تسهیلات اشتغال منابع خوب و کم بهره ای هستند و برای مجموعه کشاورزی و عشایری ما خیلی تسهیلات موثری می تواند باشد.

خادمی با تاکید بر اینکه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت طرح کارآموزان و کارورزان و مهارت آموزان هم مطرح شد که عملکرد خوبی است، اضافه نمود: امیدواریم که این عملکرد خوب در ادامه سال تکرار گردد و علاوه بر این یک سری موارد کلی هم مربوط به مسائل اقتصادی و عمرانی شهرستان مطرح شد؛ برخی از پروژه های عمرانی و مسائل مربوط به شهرک صنعتی و همچنین موضوع مهم گردشگری مورد آنالیز نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه دیگر ما با کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان بود که مسائلی دارند و متاسفانه در این روزها مسائل آنها بیشتر گردیده است، گفت: با سیستم بانکی مسائلی دارند با دستگاه های خدمات رسان مسائلی دارند که مطرح گردیده و قرار شد که سال جاری یک جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری ویژه خود شهرستان چه در استان یا در محل شهرستان برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 47

به "جذب 14 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در سلسله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 14 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی در سلسله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید