توکلی: مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون قابل تمدید نیست

به گزارش سفر به کیش، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام تعداد 242 هزار و 258 نفر برای شرکت در دوره های بدون آزمون دانشگاه ها تا صبح امروز چهارشنبه 27 شهریورماه اطلاع داد و گفت: مهلت ثبت نام تمدید نمی گردد.

توکلی: مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون قابل تمدید نیست

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه فردا آخرین مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه ها است، گفت: نتیجه آزمون سراسری سال 98 برای افرادی که در آزمون شرکت نموده اند منتشر شده و داوطلبانی که در آزمون قبول نشده اند یا حتی افرادی که حتی در آزمون شرکت ننموده اند، می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها به وسیله ثبت نام در رشته های بدون آزمون اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد و داوطلبان تا ساعت 24 فردا پنج شنبه 28 شهریورماه برای ثبت نام فرصت دارند.

توکلی گفت: داوطلبانی که تاکنون ثبت نام ننموده اند باید سریع تر در مهلت معین شده برای ثبت نام به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند و افرادی که ثبت نام نموده اند نیز می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

به گفته وی، ظرفیت پذیرش 596 هزار نفر است و تاکنون 242 هزار و 258 داوطلب برای ادامه تحصیل در این رشته ها ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 380

به "توکلی: مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون قابل تمدید نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون قابل تمدید نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید