تردیدی در منحل کردن شورای شهر غیرمفید نمی کنیم

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، جعفر بدری ظهر امروز چهارشنبه در شورای اداری اشترینان در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری ها و اعضای شورای شهر باید شرایط فعلی کشور را ملاحظه نمایند، گفت: در شرایطی نیستیم که بخواهیم گروکشی کنیم، بخواهیم امتیازخواهی کنیم.

تردیدی در منحل کردن شورای شهر غیرمفید نمی کنیم

وی با بیان اینکه گزارش هایی در مورد شورای شهر بروجرد رسیده است، با هیئت حل اختلاف هم صحبت کردم که با اعضای شورای شهر بروجرد اتمام حجت کند، توضیح داد: وقتی در مسئولیت قرار گرفتید باید منافع شخصی را نادیده بگیرید و به فکر پیشرفت شهر باشید، 4 نفر عضو شورای شهر یک طرف و سه نفر دیگر یک طرف هستند و یک نفر هم زمانی با این طرف است زمانی با آن طرف.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه برای عمران و آبادی شهر در این شورا باید تصمیم گیری گردد، اضافه کرد: به شورای حل اختلاف گفته ایم آنالیز کند موضوع را، اگر به نتیجه رسیدیم وجود یک شورا برای یک شهر مضر است، تردیدی نیست که باید منحل گردد، در این موضوع تردیدی نمی کنیم.

بدری با اشاره به اینکه اگر اعضای شورا می توانند باهم کار نمایند انجام بدهند اگر نمی توانند و منافع شهر و منافع ملی را قربانی مسائل و اختلافات خود نمایند اینجا دیگر شورای حل اختلاف باید وارد گردد و این شورایی که نمی تواند مفید باشد را منحل کند.

وی یادآور شد: در شرایط فشار اقتصادی باید کارها را سریع پیش ببریم و با کمترین هزینه، در این شرایط شوراها و دهیاری ها باید یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 26

به "تردیدی در منحل کردن شورای شهر غیرمفید نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردیدی در منحل کردن شورای شهر غیرمفید نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید