ترامپ ورود مقام های ارشد ایرانی به آمریکا را ممنوع نمود

به گزارش سفر به کیش، رئیس جمهور آمریکا ورود و مهاجرت مقام های ارشد ایرانی و بستگان نزدیک آن ها به ایالات متحده را ممنوع بیان کرد.

ترامپ ورود مقام های ارشد ایرانی به آمریکا را ممنوع نمود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ بعد از سخنرانی حسن روحانی در سازمان ملل در محل مجمع عمومی کنفرانس خبری داشت او در آن کنفرانس از روابط و اختلافات مالی با چین گفت .از اینکه اگر اوباما مانده بود الان چین قدرت اول اقتصاد دنیا می شد .

او همین طور در مصاحبه اش به ماجرای استیضاحش توسط دموکرات ها اشاره نمود و گفت:هر کاری می خواهند بنمایند. به من می گویند مکالمه ام را منتشر می نمایند، خب بنمایند.من دو بار با رئیس جمهور اوکراین حرف زدم. همه این مکالمه ها را افشا کنید. تماس معاون رئیس جمهور، پنس را هم با رئیس جمهور اوکراین منتشر کنید ما همه این ها را در اختیارتان می گذاریم. رئیس جمهور اوکراین که به تازگی روی کار آمده دنبال افشای فسادها در کشورش است. من در آمریکا از همه بیشتر رای آوردم لی دموکرات ها مدام کارشکنی می نمایند. درباره دیوار مرزی. درباره مهاجرت و هر تصمیمی .ولی ما راستا خودمان را پیش می بریم.

او در این مصاحبه ادعاهای همیشگی اش درباره تحریم ها را هم بیان کرد و از فشار بیشتر گفت. ساعتی پس از این مصاحبه حالا او در فرمانی ورود و مهاجرت مقام های ارشد ایرانی و بستگان درجه یک آن ها را به ایالات متحده ممنوع اعلام نموده است. او تاکید نموده وزارت خارجه جزئیات این طرح را تشریح می نماید.

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 405

به "ترامپ ورود مقام های ارشد ایرانی به آمریکا را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ورود مقام های ارشد ایرانی به آمریکا را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید