ترامپ: با یاری تیم پزشکی حالم خوب است

به گزارش سفر به کیش، رئیس جمهور آمریکا که در بیمارستان به سر می برد در پیامی در توئیتر نوشت که با یاری تیم پزشکی، حالش خوب است.

ترامپ: با یاری تیم پزشکی حالم خوب است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در حال سپری دوره درمان خود در بیمارستان والتر رید است شامگاه شنبه (به وقت تهران) در پیامی در توئیتر نوشت که به یاری تیم پزشکی حالش خوب است.

وی در این پیامی توئیتری افزود: پزشکان، پرستاران و همه در مرکز درمانی والتر رید و دیگران از مراکز درمانی مشابه که به آن ها پیوستند شگفت آور هستند. پیشرفت فوق العاده ای طی شش ماه گذشته در مبارزه با این آفت حاصل شده است. من با یاری آن ها حالم خوب است.

ساعتی پیش در حالی که پزشک رئیس جمهور آمریکا ادعا نموده که وی در راستا بهبودی واقع شده است، یک مقام کاخ سفید اطلاع داد که ترامپ هنوز در راستا روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد. (جزئیات بیشتر)

وی که خواست نامش فاش نشود افزود که ترامپ هنوز در راستا روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد.

این مقام کاخ سفید افزود که نشانه های حیاتی رئیس جمهور آمریکا در 24 ساعت گذشته نگران کننده بوده است.

یک منبع نیز به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که ترامپ روز آدینه و پیش از رفتن به بیمارستان از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می نموده است.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز آدینه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا اطلاع داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید بیان کرد که علائم خفیف ابتلا در ترامپ که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعتی بعد از این خبر، رئیس جمهور آمریکا با بالگرد به بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1229

به "ترامپ: با یاری تیم پزشکی حالم خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: با یاری تیم پزشکی حالم خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید