تبریزی ها همچنان مشتری کمیته معین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدیدکمیته مشخص وضعیت بازیکنان و مربیان به توضیح زیر است:

تبریزی ها همچنان مشتری کمیته معین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

* با توجه به شکایت مهدی سلیمانی از باشگاه پدیده شهر خودرو، کمیته وضعیت پس از آنالیز پرونده بیان کرد: دادخواست مهدی سلیمانی وفق بند 11 ماده 11 آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان مصوب 1396 به دلیل عدم برطرف نقص در مهلت مقرر مردود اعلام می شود.

* در پی شکایت علی خماند از فرید بهزادی کریمی بازیکن باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز، این بازیکن محکوم به پرداخت مبلغ 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 11 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد قاسمی نژاد از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 23 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمد علی مردانی از باشگاه علم و ادب تبریز (شهرداری تبریز سابق)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 865 میلیون ریال بابت اصل مانده قرارداد پرداخت نشده به انضمام مبلغ96 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 381

به "تبریزی ها همچنان مشتری کمیته معین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریزی ها همچنان مشتری کمیته معین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید