تاثیر جالب کرونا بر استفاده از تلفن های هوشمند

به گزارش سفر به کیش، بحران ویروس کرونا شرایط استفاده از تلفن های همراه را تغییر داده است. افرادی که از خانه کار می کنند، به مدرسه و دانشگاه نمی فرایند و بسیاری از تغییرات را در زندگی روزمره خود تحمل می کنند، در استفاده از تلفن همراه خود نیز تغییراتی را تجربه می کنند.

تاثیر جالب کرونا بر استفاده از تلفن های هوشمند

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، یک مطالعه جدید نشان داد که برخی از این تغییرات موقتی است، اما تغییرات دیگر دائمی یا حداقل با دوام تر به نظر می رسند.

یک تغییر واضح این است که استفاده از برنامه های نقشه و GPS در حین محدودیت های شدیدتر کرونایی کاهش یافته و در کشور ها و مناطقی که محدودیت ها کاهش یافته است به سطح نرمال تری برگشته است. به عنوان مثال، در اروپا، در روز های ابتدایی همه گیری، میزان استفاده کاهش یافت، اما از آن زمان به رغم محدودیت های باقی مانده در سفر، به حالت عادی بازگشت. در ایالات متحده، هنوز هیچ نشانه ای از بهبود در استفاده از نقشه و GPS وجود ندارد.

استفاده از پیام های مجازی نیز افزایش یافت، زیرا افراد وقتی نمی توانستند شخصاً و حضوری یکدیگر را ببینند به دنبال راه های دیگر برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان خود بودند. برخی از تغییر رفتار ها، خصوصاً در اروپا، ماندگارتر هستند. افزایش محبوبیت سرویس های پخش جریانی موسیقی مانند Apple Music و Spotify هیچ نشانه ای از بازگشت به سطح قبل از کرونا نشان نداده است. همین امر در مورد سرویس های پخش جریانی ویدئویی مانند Netflix و Apple TV + صدق می کند، جایی که 14 درصد افزایش مشاهده شده است.

شاید جای تعجب نداشته باشد، در زمان تمرکز بیشتر بر سلامتی و تناسب اندام، استفاده از برنامه های ردیابی تناسب اندام در اوایل همه گیری افزایش یافته و از آن زمان به رشد خود ادامه می دهد. به همین اندازه رشد استفاده از برنامه های کیف پول موبایلی و سایر اشکال پرداخت بدون تماس جای تعجب ندارد. افراد کمتری می خواهند پول نقد را اداره کنند، یا کارت را به صورت فیزیکی به صندوقدار فروشگاه تحویل دهند.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1337

به "تاثیر جالب کرونا بر استفاده از تلفن های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر جالب کرونا بر استفاده از تلفن های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید