بیرانوند چگونه زندگی را برای کریستیانو رونالدو سخت کرد؟!

به گزارش سفر به کیش، یک سایت بلژیکی از علیرضا بیرانوند دروازه بان جدید تیم فوتبال آنتورپ به عنوان مردی یاد کرد که زندگی را برای کریستیانو رونالدو سخت ساخت.

بیرانوند چگونه زندگی را برای کریستیانو رونالدو سخت کرد؟!

به گزارش خبرنگاران ، مهر نوشت: سایت voetbal24 بلژیک در گزارشی به آخرین شرایط علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ پرداخت و مطرح نمود آنتورپ مردی را به خدمت گرفته است که زندگی را برای رونالدو سخت کرد.

این سایت نوشت:

آنتورپ یک خرید عالی انجام داد. علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی که مدتی در کشور (بلژیک) است و به زودی قرارداد سه ساله را امضا می کند. جهان فوتبال علیرضا بیرانوند را در جام جهانی 2018 روسیه ملاقات کرد.

ایران در گروه سختی با حضور اسپانیا، پرتغال و مراکش بود اما فراتر از انتظار عمل کرد. بیرانوند در این جام جهانی فقط دو گل در سه مسابقه دریافت کرد. ایران به مرحله بعدی صعود نکرد ولی چهار امتیاز کسب کرد. در بازی آخر با پرتغال، بیرانوند چند بار تلاش های کریستیانو رونالدو را متوقف کرد.

بیرانوند حالا باید با ژان بوتز در آنتورپ رقابت کند؛ دروازه بان فرانسوی که از تیم موسکرون به آنتورپ آمد و هنوز از حضورش در ترکیب اصلی مطمئن نیست. همچنین داور ماتیاس کُروات هم در تیم حضور دارد که در فینال حذفی به میدان می رود.

این سایت همچنین از مخاطبان خود سئوال کرده است که از بین سه دروازه بان فعلی آنتورپ، کدام یک می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1129

به "بیرانوند چگونه زندگی را برای کریستیانو رونالدو سخت کرد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند چگونه زندگی را برای کریستیانو رونالدو سخت کرد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید