بازی های آسیایی 2018، رحیمی: حذف زهرا نعمتی عجیب بود، سرپرست تیم وظیفه دیگری ندارد، نتیجه کوتاهی را اعلام می کنیم

به گزارش سفر به کیش، معاون سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی با اشاره به حذف عجیب زهرا نعمتی گفت: در تیراندازی با کمان اشتباه عجیبی اتفاق افتاده و سرپرست تیم کاری جز پیگیری های اینچنینی نداشته است.

بازی های آسیایی 2018، رحیمی: حذف زهرا نعمتی عجیب بود، سرپرست تیم وظیفه دیگری ندارد، نتیجه کوتاهی را اعلام می کنیم

اصغر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص حذف زهرا نعمتی از ادامه مسابقات ریکرو بازی های آسیایی به دلیل سهل انگاری مسئولان گفت: تیم تیراندازی با کمان مربی و سرپرست داشته و وقتی تیم سرپرست دارد عجیب است که چنین اتفاقاتی رخ دهد. کار سرپرست پیگیری همین مسائل است و کار دیگری ندارد. ما این موضوع را آنالیز و نتیجه این کوتاهی را بعد از جمع بندی ها اعلام می کنیم.

وی اضافه کرد: از این اتفاقی که برای زهرا نعمتی افتاد ناراحت شدیم. اگر ورزشکار در مسائل فنی و یا به دلیل باخت حذف گردد مشکلی ندارد اما وقتی در یک اتفاق ساده و پیش پا افتاده حذف و در عین شایستگی کنار گذاشته گردد، ناراحت نماینده است.

عضو کادر سرپرستی ایران در بازی های آسیایی در ادامه به خبرنگاران گفت: چه قبل از شروع مسابقات و چه در جریان بازی ها بارها با سرپرستان تیم ها جلسه داشتیم و همین موضوعات را به آنها یادآوری کردیم. گاهی سرپرست در مسائل فنی اشتباه می نماید و می توانیم آن را به حساب بی اطلاعی بگذاریم ولی این اتفاقی که برای زهرا نعمتی افتاده بسیار ساده و پیش پا افتاده بوده است. امیدوارم در سایر رشته ها شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

رحیمی درخصوص وضعیت ورود و خروج ورزشکاران به بازی های آسیایی اعلام کرد: همچنان ورزشکاران ما در حال ورود به جاکارتا هستند، البته خروج ورزشکاران در برخی از رشته ها نیز شروع گردیده و تا 3 شهریور بیش از 100 نفر از ورزشکاران اندونزی را ترک می نمایند و کارها نیز سبک تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 10

به "بازی های آسیایی 2018، رحیمی: حذف زهرا نعمتی عجیب بود، سرپرست تیم وظیفه دیگری ندارد، نتیجه کوتاهی را اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، رحیمی: حذف زهرا نعمتی عجیب بود، سرپرست تیم وظیفه دیگری ندارد، نتیجه کوتاهی را اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید