افزون بر یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، علی خانقائی گفت: یک میلیون و 146 هزار و 580 تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد رشد داشته است.

افزون بر یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: محورهای بمپور- ایرانشهر و برعکس و هیرمند- زابل در این مدت پر ترددترین مسیرهای سیستان و بلوچستان بودند.

وی ادامه داد: 88 هزار و 753 مسافر نیز از ابتدای طرح تاکنون در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابه جا شده اند که 70 درصد به داخل استان و بقیه به مقاصد برون استانی سفر نموده بودند.

خانقائی گفت: همچنین 27 هزار و 686 نفر مسافر در این مدت از سایر استان ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای وارد سیستان و بلوچستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به تردد مسافری در پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون افزون بر 15 هزار و 278 نفر در پایانه های مرزی استان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه 20 درصد افزایش رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 165

به "افزون بر یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزون بر یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید