افزایش قربانیان کرونا در مسکو و رعایت بهتر مقررات قرنطینه توسط مردم

به گزارش سفر به کیش، در حالی که با مرگ 29 بیمار دیگر، تعداد تلفات کرونا در پایتخت روسیه به 233 نفر افزایش یافت، مقامات از رعایت بهتر محدودیت های تردد در شهر توسط شهروندان و رکورد کم ترین تعداد خودرو در خیابان های مسکو خبر دادند.

افزایش قربانیان کرونا در مسکو و رعایت بهتر مقررات قرنطینه توسط مردم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه شب گذشته در گزارشی یادآور شد که 29 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در روز دوشنبه در مسکو جان خود را از دست دادند. بدین ترتیب، در مجموع، 233 نفر از افراد مبتلا به کووید-19 از شروع همه گیری این بیماری در پایتخت جان باخته اند.

طبق اطلاعات این ستاد، در میان متوفیان - بیمارانی در رده سنی 31 الی 94 سال دیده می شوند که بیشتر آنها دارای بیماری های مزمن دیگری، از جمله - فشار خون بالا، پیلونفریت، سندرم پیکویک و برونشیت مزمن بودند.

مقامات مسکو امیدوارند که اقدامات اجرا شده در جهت مقابله با ویروس کرونا این امکان را فراهم سازد که تا انتها ماه آوریل - اوایل ماه مه (تا اواسط اردیبهشت ماه) سرعت شیوع این عفونت مرگبار در پایتخت کاهش قابل توجهی پیدا کند.

به گفته مسئولان، با وجود فرایند رو به رشد ابتلا به کووید-19، خوشبختانه میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در حال حاضر از یک درصد تجاوز ننموده است.

بیش از 16 هزار نیروی انتظامی و کمکی، رژیم قرنطینه در مسکو را کنترل می نمایند

علاوه بر این یوگنی دانچیکوف رئیس اداره کنترل آمد و شد در پایتخت روسیه نیز شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام نمود که طی دو روز گذشته، شهفرایندان مسکو با وجدان و انضباط بیشتری رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی) را رعایت نموده اند.

به گفته وی، میزان تخلفات از مقررات قرنطینه نسبت به هفته گذشته 25 درصد کاهش یافته است.

دانچیکوف یادآور شد که بیش از 13 هزار افسر پلیس، 3 هزار نفر از پرسنل گارد دولتی روسیه و یک هزار نفر افراد داوطلب، همه روزه در خیابان های پایتخت گشت زده و رفت و آمد شهفرایندان در سطح شهر را کنترل می نمایند تا افراد بدون داشتن ضرورت خانه خود را ترک ننمایند.

شهرداری مسکو نیز اعلام نمود که در تاریخ 19 آوریل (31 فروردین ماه) رکورد کمترین تعداد اتومبیل در خیابان های پایتخت به ثبت رسید. طبق این اطلاعات، حتی در نخستین روزهای سال نو (میلادی)، وقتی همه در حال استراحت بودند هم تعداد خودروهای بیشتری در شهر تردد داشت!

در تاریخ 13 آوریل (25 فروردین ماه) به دلیل وخیم تر شدن شرایط شیوع بیماری کرونا در مسکو، سرگئی سوبیانین شهردار پایتخت، محدودیت های ویژه و لزوم داشتن مجوز الکترونیکی برای سفر با وسایل نقلیه شخصی و عمومی در شهر را اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 985

به "افزایش قربانیان کرونا در مسکو و رعایت بهتر مقررات قرنطینه توسط مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان کرونا در مسکو و رعایت بهتر مقررات قرنطینه توسط مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید