اعلام آمادگی مانچینی برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا

به گزارش سفر به کیش، سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت که اگر به او پیشنهاد راهنمایی تیم ملی کشورش داده گردد، آن را رد نخواهد کرد.

اعلام آمادگی مانچینی برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی اعتراف کرد اگر مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا به او فرصت راهنمایی آتزوری را پیشنهاد دهند، خودش را ملزم به پذیرش آن می داند.

آنتونیو کونته، سرمربی فعلی آتزوری در انتها یورو 2016 از این تیم جدا می گردد اما هنوز هیچ جانشینی برای او معین نشده اما از افراد زیادی به عنوان جانشینان احتمال او نام برده می گردد که روبرتو مانچینی هم یکی از آنها بوده است.

روبرتو مانچینی در این خصوص به شیکه پرمیوم اسپورت ایتالیا گفت: هر کسی این فرصت را به دست نمی آورد که تیم ملی را راهنمایی کند. کار کردن در این تیم با کار کردن در فوتبال باشگاه فرق دارد اما من فکر می کنم که می تواند لذت بخش باشد. اگر این فرصت دست بدهد و شانسی برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا داشته باشم، باید آن را قبول کنم چون چنین فرصت هایی همواره فراهم نمی شوند.

مانچینی اگرچه به مربیگری در تیم ملی ایتالیا علاقه نشان داد اما بعید است که راهنمایی آتزوری را بر عهده بگیرد چون او گفت که از هم اکنون روی برنامه های اینتر برای پنجره جابجایی تابستانی تمرکز نموده است.

مانچو اضافه کرد: حرف زدن درباره بازار جابجایی از هم اکنون سخت است چون نمی دانیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. ما باید ایده هایی فوق العاده داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم آنها را محقق کنیم. یحیی توره؟ اوبازیکن فوق العاده ای است اما در حال حاضر به منچسترسیتی تعلق دارد. فوتبال ورزش خاصی است و گاهی اوقات شما لازم نیست خیلی تغییر کنید. زمانی که شما تیمی با یک هسته مستحکم دارید، بهتر است که آن را زیر و رو نکنید. حالا ما بازیکنان با توانایی های فنی بالا برای یاری به بازیکنان جوان مان احتیاج داریم اما پیدا کردن بازیکنان خوبی که ارزان هم باشند، کار آسانی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 544

به "اعلام آمادگی مانچینی برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی مانچینی برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید